Výhody a nevýhody kinoreklam

Proč ANO?

Kinoreklama je určena spíše mladším cílovým skupinám do cca 35 let, ale jsou i výjimky. Záleží na divácké úspěšnosti konkrétního filmu u dané věkové skupiny diváků. Některé žánry mohou přitahovat i diváky nad uvedenou věkovou hranicí. Většinou jde o diváky, kteří tolik nesledují televizi a další mainstreamová média. Kinoreklama tedy umožňuje zásah jinak těžko oslovitelných cílových skupin.

Do kina se chodí za zábavou, s příjemným doprovodem, ve volném čase a většinou uvolněné náladě. Zaplatíme za lístky a jsme již dopředu srozuměni s tím, že před filmem budou reklamy. Pak se pohodlně posadíme, zhasnou světla a objeví se obrovská reklama. Nic jiného v sále neruší naši pozornost. Výhodou pro reklamní zadavatele je také fakt, že divák nemůže reklamu přepnout, ani ji vypnout.

Proč NE?

Kinoreklama je relativně náročná na plánování. Je dobré rozložit kampaně do období úspěšných projekcí (blockbusterů), kdy je návštěvnost v kinech vyšší a tedy, kdy je pravděpodobnost vyššího zásahu kampaně.

Další bariérou mohou být produkční náklady pro převedení TV spotu z TV formátu na filmový pás (tam kde není používán digitální způsob).

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.