Česká e-commerce zakončila první kvartál se 4% růstem
První čtvrtletí letošního roku zakončila tuzemská e-commerce s celkovým růstem tržeb o 4 %.
4/8/2024 5:15:00 PMPrvní čtvrtletí letošního roku zakončila tuzemská e-commerce s celkovým růstem tržeb o 4 %.
4/8/2024 5:15:00 PMVýběrové řízení na obsahovou analýzu zpravodajství a publicistiky České televize pro léta 2024 až 2028, které ČT vyhlásila v prosinci 2022, bylo v pořádku, rozhodl ÚOHS.
3/13/2024 6:40:00 PMNe každá reklama Super Bowlu musela mít letos celebrity nebo přehnaný humor, aby byla efektivní a úspěšná, ukazuje analýza Ipsosu.
3/12/2024 1:35:00 PMLokální náborovou kampaň staví Makro na datech a faktech z českého pracovního trhu.
12/9/2023 7:30:17 AMPřínos dat a datové analýzy pro fungování firem včetně možností využití umělé inteligence rozebíral letošní ročník konference Primetime for Big Data.
12/1/2023 7:30:34 AMByť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých Vánocích, a to i v reklamě.
11/16/2023 7:05:21 AMJak s využitím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, AI a nástrojů Microsoft Copilot využít zákaznická data, ukáže specializovaný seminář.
10/20/2023 2:15:38 PMNávštěvnost regionálních nákupních center loni meziročně vzrostla o 23,5 %, ukazuje analýza CBRE.
6/18/2023 7:35:54 AMSpot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura Behavio.
5/23/2023 7:15:34 AMPro komunikaci značek na sociálních sítích je důležité dodržovat zásady a stanovené cíle. Klíčový je autentický obsah i vyhodnocování dat, naznačila konference z cyklu Marketing Meeting.
5/16/2023 4:40:00 PM