Mountfield přichází se silnějším motivátorem

středa, 11. ledna 2012, 06:08 Reklama, TV MediaGuru

Největší prodejce zahradnické techniky a bazénů v České republice, společnost Mountfield, mění svou marketingovou komunikaci.

Společnost Mountfield je jedna z mála firem, která se ve svém oboru stará nejen o prodej, ale investuje i do výroby svých produktů. Oproti roku 2010 si v loňském roce mírně zvýšila obrat: z 3,95 mld. Kč na 4,19 mld. Kč, včetně DPH a dosáhla zisku ve výši 180 milionů, což představuje až desetinásobek oproti roku 2010, kdy se ještě dokončovaly akvizice některých výrobních společností.

Pro letošní rok společnost chystá vedle optimalizace a rozšiřování své prodejní sítě v České republice i na Slovensku, expanze do zahraničí a vstupu na burzu i změny ve své marketingové komunikaci.

První významnou změnou je nasazení nové soutěže. Po 15 letech skončilo Kolo štěstí, a to hlavně z důvodu jisté setrvačnosti a potřeby nabídnout zákazníkům silnější motivátor. Začátkem roku proto Mountfield rozjíždí novou soutěž 1 z 5 to má zadarmo, jejímž názvem navazuje na známý dřívější slogan Mám to zadarmo. Soutěžící své šance ovládá zcela sám a jeho šance vyhrát je 20x vyšší než v předchozí soutěži.

K propagaci soutěže Mountfield spustila i dva TV spoty: pro český trh s Tomášem Matonohou a pro slovenský s Jánem Kronerem. Spoty poběží celý leden a únor, nicméně ředitel marketingu společnosti Aleš Hrouda připustil, že vzhledem k silnému WOMM možná televizní kampaň zkrátí.

 

 

Další změnou je postupná proměna reklamních kampaní a jejich cílení. Vedle čistě informativních reklam, které propagují konkrétní produkty, Mountfield opouští agresivně laděnou komunikaci a věnuje se posilování své pozitivní image. Nové TV spoty, z nichž první tři běžely v TV již v loňském roce a další tři přibudou letos, jsou proto dělané s nadsázkou a vtipem. Odkazuje se v nich například na filmovou klasiku Sedm statečných či hraje česká hymna motorovými pily. Režisérsky i scenáristicky se TV spotů zhostil režisér Adolf Zika.

Do reklamy společnost Mountfield plánuje letos investovat celkem 220 milionů.

Sedm statečných

 

Hymna

 

Traktor

Křovinořez

Srdce

Bazén

Sekačka

-kch-