Češi bodují v Cannes s Fidorkou a Biolitem

pondělí, 17. června 2013, 09:55 Reklama MediaGuru

České agentury Young&Rubicam a Starcom se dostaly na shortlist mezinárodního festivalu v Cannes v kategoriích Media a Press.

Mezinárodní kreativní festival Cannes Lions vyhlásil shortlisty v kategoriích Press a Media, kde bodují české agentury.

Mediální agentura Starcom MediaVest se dostala do užšího výběru v kategorii Media s kampaní Vykutálená rošťárna pro Fidorku společnosti Kraft Foods. Na loňského apríla například nechala v průběhu dne celkem 39krát vypnout v reklamním breaku televizní signál.

V kategorii Press do užšího výběru postoupila česká agentura Young & Rubicam s kampaní na Biolit pro společnost Bochemie.

Starcom MediaVest a Young & Rubicam se tak zařazují vedle agentury Leagas Delaney, která se dostala na shortlist v kategorii Direct s vodními tácky pro Rajec, a Fleishman-Hillard, jenž je na shortlistu v kategorii PR s kampaní Hledáme rodiče.

-kch-