Absolutním vítězem ceny za PR je kampaň Blaník vs. TýTý

KancelarBlanik
Kampaň Seznam.cz a AC&C je absolutním vítězem českých cen PR. Nejvíce cen putuje do AMI.

Letošní desátý ročník České ceny za PR vyhlásil ve středu 10. června v prostorách pražské City Tower své vítěze. Absolutním vítězem se stala kampaň „Pro jedno TýTý slunce nesvítí“ společnosti Seznam.cz, na které spolupracovala s agenturou AC&C PR. Kampaň bodovala také v kategoriích Firemní komunikace a Sólokapr/Media placement, kde získala zlato.

Z pohledu počtu získaných cen byla nejúspěšnější agentura AMI Communications, která si odnáší celkem 11 cen, z nichž pět zlatých. Po pěti cenách získaly již zmíněná AC&C PR a agentury ze skupiny Konektor, po čtyřech Bison & Rose, Native PR a Ewing PR.

Vítězná kampaň „Pro jedno TýTý slunce nesvítí“ se odvíjela od přihlášení a následného vyřazení internetové televize Stream.cz z televizních cen TýTý. „Nešlo o útok na anketu s cílem ji poškodit. Chtěli jsme do ní zasáhnout zcela v souladu s těmito pravidly. Samozřejmě jsme byli připraveni na obě varianty,“ popisuje v případové studii Eva Albrechtová ze Seznam.cz. Zatímco vítězství by přineslo rozsáhlou publicitu, vyřazení nabídlo možnost rozproudit diskusi na téma klasická versus internetová televize a posílit image Stream.cz coby plnohodnotné televize.

„Dlouhodobě vysvětlujeme, že klasický televizní přijímač, počítač, tablet, mobil – to jsou jen nástroje pro doručení obsahu – a ten je pouze jeden,“ dodává Albrechtová. Na téma Stream.cz, Kancelář Blaník a ankety TýTý vyšlo v daném období 120 výstupů, články ve svých online verzích zaznamenalo zhruba 14 tisíc sdílení, podpory se kauze dostalo také na sociálních sítích.

027-CCPR_2015

Absolutní vítěz ČCPR: zleva Eva Albrechtová, Irena Zatloukalová, Lukáš Záhoř (všichni ze Seznam.cz) a Martin Frýdl (AC&C PR) a předávající Jan Kučmáš (AMI Communications)

033-CCPR_2015

Všichni ocenění letošního ročníku České ceny za PR

Výsledky České ceny za PR 2015

Kategorie

Cena

Název projektu

Zhotovitel

Zadavatel

Komunikační disciplíny
Firemní (korporátní) komunikace 1. Pro jedno TýTý slunce nesvítí Seznam.cz, AC&C PR Seznam.cz
2. Nechoďte do práce, pracujte! Microsoft Microsoft
3. LOM jako expert na mužskou problematiku Aspen.PR Liga otevřených mužů
Společenská odpovědnost a filantropie 1. Opel handy cyklo maraton 2014 Cesta za snem Opel CS
2. Květen – měsíc dárců kostní dřeně Na dřeň Na dřeň
3. Parkinsonici popisují svá Doživotí Čechům Parkinson-Help, AbbVie,
Ogilvy Public Relations
Parkinson-Help
Business-to-Business (B2B) 1. Hledá se obchod Bison & Rose ČSOB
2. CBRE Zasedačka roku – vlivová a imageová kampaň na značku CBRE Dark Side CBRE
3. Vytvoření a podpora značky Asental Bison & Rose Asental Group
Cena za získání srdce poroty Darujte úsměv KPMG v ČR KPMG v ČR
Business-to-Consumer (B2C) 1. Ženy jinak. Jakože, cože?! PR.Konektor, Konektor Social Mondelez, Milka CZ/SK
2. Buskerjam.cz aneb Kampaň za krásu pouličního umění Pepr Consulting Rémy Cointreau/Tullamore D.E.W
3. Cyklohráček – motorový vlak přestavěný na velké pojízdné hřiště pro děti Ewing Public Relations, Ropid, České dráhy Ropid
Interní komunikace 1. Milionová kampaň Škoda Auto Škoda Auto
2. Stěhování Vodafonu do Stodůlek Vodafone CR Vodafone CR
3. Zeptejte se dětí Ogilvy Public Relations AbbVie
Krizová komunikace neuděleno
Cena za realizaci a koncepčnost komunikace Boj o poplatky Native PR Česká bankovní asociace
Digital & social media 1. I v drsňákovi probudí jemnost Konektor Social, PR.Konektor Mondelez, Milka CZ/SK
2. Valentýnská kampaň Milky Konektor Social Mondelez CR
3. Rozchod Dary a Rytmuse AMI Communications Wrigley
Politická komunikace, politické PR, Public Affairs neuděleno
Oborové kategorie
Finanční trh a finanční služby 1. ČP krimi aneb pojistné podvody 2014 AMI Communications Česká pojišťovna
2. Blbá blondýna ve světě úvěrů Ewing Public Relations Navigátor bezpečného úvěru
3. Boj o poplatky Native PR Česká bankovní asociace
Spotřební zboží 1. Škola úsměvu AMI Communications Wrigley
2. Granko na módní retro vlně AMI Communications Granko
3. Valentýnská kampaň Milky Konektor Social Mondelez CR
Farmacie, zdravotnický sektor 1. Vzdělávací akademie pro novináře o očkování AMI Communications Česká vakcinologická společnost ČLS JEP
2. Od neznámé značky k mediálně nejznámější AMI Communications Johnson&Johnson/Mentor
3. Květen – měsíc dárců kostní dřeně Na dřeň Na dřeň
Technologie, IT 1. TQ test – Jaký je tvůj technologický kvocient? O2 CR, Bison & Rose O2 CR
2. Česká bankovní asociace proti kybernetické kriminalitě Native PR Česká bankovní asociace
3. AI 2024: Škola základ života Mediakom Intel
Cena za kreativní přístup Letní fotoromán AC&C Public Relations Microsoft Mobile Oy
Státní správa, veřejný a neziskový sektor 1. Peníze (ne)padají z nebe AC&C Public Relations Fond pojištění vkladů
2. Vzkazy proti rakovině („Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR – screeningové programy“) Ogilvy & Mather, Ogilvy PR Ministerstvo zdravotnictví České republiky
3. Markething Markething Katedra marketingové komunikace a PR, FSV UK
Průmysl 1. ArcelorMittal, přítel regionu AMI Communications ArcelorMittal
2. Třetí směna Havas PR Toyota Peugeot Citroën Automobile
3. Jezdíme bezpečně, chráníme životy, šetříme finance ČEZ ČEZ
Služby 1. Cyklohráček – motorový vlak přestavěný na velké pojízdné hřiště pro děti Ewing Public Relations, Ropid, České dráhy Ropid
2. Darujte úsměv KPMG v ČR KPMG v ČR
3. CBRE Zasedačka roku – vlivová a imageová kampaň na značku CBRE Dark Side CBRE
Cena za odvahu jít proti proudu Darujte úsměv KPMG v ČR KPMG v ČR
Zábava neuděleno
Cena za realizaci a medializaci Buskerjam.cz aneb Kampaň za krásu pouličního umění Pepr Consulting Rémy Cointreau/Tullamore D.E.W
Cena za zpracování důležitého tématu Prospěšnost čtení tisku AMI Communications Unie vydavatelů
Sport 1. Opel handy cyklo maraton 2014 Cesta za snem Opel CS
2. Nakopni to s KiKem Native PR KiK textil a Non-Food GmbH
3. Ženské ragby útočí! PR.Konektor Česká rugbyová unie
Komunikační nástroje
Klasická firemní média (firemní publikace aj.) 1. Sedmý proud TALK Severní energetická
2. Magazín Vlastní cestou Rodinný pivovar Bernard Rodinný pivovar Bernard
3. Přílohy firemních novin Škoda Mobil Škoda Auto Škoda Auto
Cena za kreativitu Adventní kalendář ČSOB Bison & Rose ČSOB
On-line média (intranet, webové stránky, RSS, PDA aj.) 1. Tvůj typ – sociální experiment pro Aquafresh Inspiro Solutions GlaxoSmithKline
2. neuděleno
3. neuděleno
Akce a události/Events 1. Big Brother Awards Geometry Global Iuridium Remedium (IuRe)
2. Škola úsměvu AMI Communications Wrigley
3. Zlatý lístek: První české profesní ocenění politického marketingu a volebních kampaní Institut politického marketingu Institut politického marketingu
Tiskové konference 1. ČP krimi aneb pojistné podvody 2014 AMI Communications Česká pojišťovna
2. Tisková konference – Udržitelný život doma Pleon Impact IKEA Česká republika
3. neuděleno
Sólokapr/Media placement 1. Pro jedno TýTý slunce nesvítí Seznam.cz, AC&C Public Relations Seznam.cz
2. Na vrchol K2 (takřka) v přímém přenosu Ewing Public Relations ČP INVEST investiční společnost
3. Rozchod Dary a Rytmuse AMI Communications Wrigley
Absolutní vítěz Pro jedno TýTý slunce nesvítí Seznam.cz, AC&C Public Relations Seznam.cz
Zařazeno v rubrice: PR

DISKUSE