Agentura Digital Brain vítězů Young Lions jde do Prahy

úterý, 30. června 2015, 07:23 Reklama MediaGuru

Praha není jediným místem, kam se přesouvá zlínská agentura Digital Brain. Míří i do Asie.

Zlínská agentura Digital Brain se od 1. září přestěhuje do Prahy. Důvodem je růst agentury za první rok její existence a snaha být blíže klientům v hlavním městě. „V Praze chceme do několika let otevřít i vlastní akcelerátor a nadále pomáhat nejen startupům s budováním značky přesně tím směrem, který společnosti potřebují pro dosažení svých cílů,“ uvedl CEO agentury Martin Zdražil, který letos se svým kolegou Lukášem Krčilem zvítězili v kategorii Média tuzemské soutěže Young Lions.

Digital Brain ale nechce zůstat pouze českou agenturou. Jan Valuštík, další ze zakladatelů, už je v Kuala Lumpur, hlavním městě Malajsie, kterou agentura shledává za perspektivní asijskou zemi pro další růst.

Agentura Digital Brain vznikla před rokem, založili ji studenti marketingových komunikací zlínské Univerzity Tomáše Bati. Valuštík a Zdražil mají v agentuře 36% podíl, Krčil podíl ve výši 28 %. Po prvním roce agentura spolupracuje s klienty, jakými jsou např. CZC.cz nebo Nespresso, se kterým nyní finišuje digitální kampaň na Filmovém festivalu Karlovy Vary. Dalšími důležitými klienty se za jeden rok staly např. Aukro, Eta, Jelínek, Lékárna.cz, Rockaway nebo globální New Yorker.

V soutěž mladých kreativců Young Lions na právě skončeném reklamním festivalu v Cannes si v kategorii Media čeští zástupci Lukáš Krčil a Martin Zdražil vedli vcelku úspěšně. Přestože lva nezískali, jejich práce byla zařazena na shortlist.

Lukáš Krčil,  Jan Valuštík, Martin Zdražil, foto: Digital Brain
Jan Valuštík, Martin Zdražil a Lukáš Krčil, foto: Digital Brain

-mav-