Media Club nakonec získal Barrandov neexkluzivně

pondělí, 16. listopadu 2015, 15:13 TV MediaGuru

Změna v obchodní politice TV Prima. Media Club se dohodl na neexkluzivní spolupráci s Barrandovem.

Mediální zastupitelství Media Club se dohodlo s Media Master na spolupráci pro neexkluzivní prodej televizní reklamy všech televizních kanálů skupiny Barrandov pro rok 2016. Společnost FTV Prima, která Media Club vlastní, to oznámila v pondělí. Na říjnové tiskové konferenci přitom tvrdila, že dohoda s TV Barrandov pro rok 2016 je téměř nereálná a nedávála téměř žádné šance k vzájemné spolupráci.

V souvislosti s doplněním portfolia televizních stanic mění Media Club zastoupení jednotlivých stanic v reklamním prodeji v roce 2016. Novinkou je TV Bundle Total, kde bude skupina TV Barrandov zastoupena 18 %.

Zastoupení stanic v reklamním prodeji bude u TV Bundle Total v poměru Prima 46 %, Prima Cool 12 %, Prima Love 7 %, Prima Zoom 7 %, Prima Max 2 %, skupina Barrandov 18 %, ostatní stanice zastupované Media Clubem 8 %. Již v tuto chvíli si mohou klienti skupinu Barrandov přidat do balíčku TV Bundle Exklusive.

Změna se promítne také do nového televizního balíčku zaměřeného na děti ve věku 4-14 let. Ke stanicím Prima, Prima Cool, Prima Comedy Central, Nickelodeon se začlení televizní kanál Barrandov Plus s dětským pásmem a hlavní kanál TV Barrandov s pásmem Animáček. Skupina Barrandov bude mít v balíčku 21% podíl.

Pro rok 2016 bude Media Club nově zastupovat dětský kanál Nickelodeon a lifestylovou stanici Mňam TV. Doplní tak stávající kanály Prima, Barrandova a skupiny Óčko. Media Club dále nabízí online reklamu, rozhlasovou reklamu na stanicích Radio United Services a z tištěných médií zastupuje čtvrtletní food magazín Prima Fresh. Kromě klasických reklamních formátů nabídne Media Club v roce 2016 interaktivní reklamní formáty  prostřednictvím technologie HbbTV.

-mav-