Coca-Cola sjednotí komunikaci kolových značek

úterý, 19. ledna 2016, 17:23 Marketing MediaGuru

Coca-Cola opouští koncept kampaní pro více značek, přichází s jednotnou strategií pro kolové portfolio.

Společnost Coca-Cola v úterý představila novou globální marketingovou strategii pro své kolové značky s názvem „One Brand“, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero. Opouští tak koncept kampaní pro více značek, který nahradí jednotná kampaň s názvem „Taste the Feeling“. Jedná se tak o další krok ke sjednocení kolového portoflia značky Coca-Cola, už v loňském roce byly na některých trzích uvedeny jednotné obaly.

„Nový přístup ‚One Brand‘ využije sílu značky Coca-Cola u všech produktů, které tuto ochrannou známku používají, aby zdůraznil náš závazek dát zákazníkům velkou možnost výběru. Jedná se o výraznou investici do všech produktů Coca-Cola, která má každému ukázat, že si může vychutnat výjimečnost ledově vychlazeného nápoje Coca-Cola s kaloriemi nebo bez či s kofeinem nebo bez,“ vysvětlil marketingový ředitel společnosti Marcos de Quinto.

Nová strategie se propíše do kampaně „Taste the Feeling“, jež nahrazuje sedm let používaný koncept „Open Happiness“. Postupně bude spuštěna na všech trzích po celém světě. Tematicky bude stavět na univerzálních příbězích a momentech z každodenního života. „Kreativním zadáním kampaně bylo oslavit to jednoduché potěšení z vychutnávání si ledově vychlazené Coca-Coly, díky níž je každý okamžik výjimečný. Univerzální momenty a příběhy vylíčené v kampani byly vytvořené tak, aby oslovovaly naše zákazníky po celém světě,“ popsal Rodolfo Echeverria, viceprezident pro globální kreativní kampaně, digitální svět a propojení se spotřebiteli.

V rámci kampaně bude nasazeno deset televizních reklam, které doplní nová hymna se znělkou, více než 100 vizuálů a interaktivní digitální aplikace s možností sdílení, sestavena z různých GIFových scén, které odrážejí pocity spojené s pitím nápoje Coca-Cola. Nejdříve bude nasazeno šest prvních spotů, v průběhu roku další čtyři. Stěžejní spot nese název Anthem, který bude vysílán na všech trzích.

Do tvorby kampaně byli zapojeni kreativci z deseti různých agentur. Finálních deset spotů vytvořily čtyři agentury – Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo a Ogilvy & Mather New York. Hudební podkres – píseň „Taste the Feeling“ – vznikla ve spolupráci se společností Music Dealers, nazpíval ji Conrad Sewell.

Vizuály nafotili módní fotografové Guy Aroch a Nacho Ricci.

???????????????????

???????????????????

????????????????????

-stk-