Korytar se po prodeji Publera zaměří na vydávání titulů

pátek, 05. února 2016, 08:00 Internet & Mobil MediaGuru

Ve spolupráci s vydavatelstvím Vision Press zahájil vydávání magazínu FilmWeekly.

Petr Korytar, spoluzakladatel digitální trafiky Publero, se po kompletním předání Publera společnosti Alza.cz zaměří na vydávání online titulů, řekl MediaGuru.cz. Ve spolupráci s vydavatelstvím elektronických titulů Vision Press uvedl titul pro filmové fanoušky FilmWeekly a v průběhu března zahájí vydávání magazínu DPM (Dance Party Music).

Magazín FilmWeekly je měsíčníkem (nikoli týdeníkem, jak by mohl název napovídat), zaměřuje se na premiérové filmy, které v daný měsíc přicházejí do kin a i do jiné formy distribuce. Oslovit chce i příznivce DVD a BD. Titul je k dispozici na stránkách Alza.cz v sekci Media a zábava / časopisy. Starší vydání jsou k dispozici také na platformě issuu.com. Rozsah představuje minimálně 80 stran, titul je placený – prodává se za 10 Kč.

FilmWeekly_VP

V průběhu března pak spustí magazín DPM (Dance Party Music). Zde zveřejněná titulní strana je ale zatím pracovní a slouží pouze k představě, jak bude titul vypadat.

Hard2

Do portfolia společnosti Vision Press dále patří lifestylový magazín ProFashion, měsíčník pro podporu podnikání Byzmag, gastronomický magazín Gourmania a magazín pro podnikatele, studenty a akademiky Jobmagazin.

Společnost Publero, distributor elektronických novin a časopisů, vznikla v roce 2010, Korytar byl jedním ze spoluzakladatelů a spolumajitelů společnosti. V srpnu 2014 získala v Publeru většinový podíl Alza.cz, která loni na podzim odkoupila od Petra Korytare a zbývajících 20 %. Teď se plánuje fúze obou firem s tím, že Publero zanikne.

-mav-