Karel Polcar je ředitelem obchodu Burda Praha

pátek, 22. dubna 2016, 13:41 Lidé MediaGuru

Na post ředitele obchodu společnosti Burda Praha přichází zkušený Karel Polcar.

Od 2. května 2016 nastupuje do mediální společnosti Burda Praha na pozici obchodního ředitele Karel Polcar. Přichází ze společnosti Mladá fronta, kde působil ve vedoucích pozicích jako generální ředitel, následně v představenstvu společnosti a jako ředitel televize Metropol. Před tím pracoval více než jedenáct let v české pobočce švýcarského vydavatelství Ringier (dnes Czech News Center) mimo jiné jako obchodní a marketingový ředitel.

Karel Polcar tak nahrazuje Lukáše Poláka, který z vydavatelství odchází na konci dubna.

Karel Polcar bude odpovědný jak za printovou a eventovou, tak za digitální inzerci všech značek Burdy a zároveň bude zodpovídat za divizi Customized publishing. Jeho úkolem bude mj. najít nové příležitosti k obchodování brandů Burdy v rámci ekosystému 360°. „Věřím, že Karel Polcar díky svým bohatým zkušenostem z médií plně využije obchodní potenciál a sílu našich mezinárodních i lokálních brandů a nastartuje nové projekty pro všechny platformy, které kolem našich značek budujeme,“ uvedla generální ředitelka Burdy Petra Fundová.

Burda Praha patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda Praha je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje škálu online projektů a organizuje řadu eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně (zdroj: Media projekt, NetMonitor, Facebook, Instagram, Twitter).

-mav-