Týdeník Euro významně mění svůj design

pondělí, 06. června 2016, 06:00 Tisk MediaGuru

Ekonomický týdeník vsadil na mladé výtvarníky z vysokých škol, chce graficky zaujmout.

Týdeník Euro, hlavní značka vydavatelství Mladá fronta poté, co část médií byla prodána společnosti Czech News Center, přistupuje od pondělí 6. června k avizovanému redesignu. Ten označuje za nejvýznamnější v dosavadní historii magazínu. Změny se týkají především grafické a vizuální části týdeníku.

„Máme dost stádnosti a časopisů, které vypadají jeden jako druhý. Proto jsme dali šanci mladým grafikům z UMPRUM a AVU a nechali je změnit časopis, jenž je sice 18 let pověstný svým konzervativismem, ale také drzostí a nadsázkou. Výtvarná stránka časopisu by měla vyjadřovat jeho obsah," uvedl v editorialu aktuálního vydání šéfredaktor týdeníku Michal Půr. Na grafické podobě časopisu se podíleli lidé z kreativních studií Parallel Practice a Mütanta.

Obsahové změny přinášejí vedle ekonomických článků i více publicistiky a důležitých společenských témat. V  rozšířených sekcích Light najdou čtenáři texty o designu, cestování, kariéře a zdravém životním stylu, v sekci Civilizace se objeví témata sociální, psychologická a filozofická. „Stávající design časopisu je už pět let starý a neodpovídá době, ve které žijeme. S obsahem časopisu jsme spokojeni, ale design chceme vylepšit tak, aby Euro mělo nejen nejlepší obsah, ale i nejlepší design. Naším cílem je oslovovat manažery v rozhodujících pozicích s příjmy nad 70 tisíc Kč. Nebudeme ustupovat od chytrého čtení, ale rádi bychom přilákali i mladší čtenáře," popsal důvody resedignu v nedávném rozhovoru pro MediaGuru.cz Michal Půr.

Týdeník Euro připravuje také speciály TOP, které postupně uvádí na tiskový trh jako své samostatné přílohy. Po loňském prodeji speciálů TOP miliardáři, TOP restaurace a TOP advokáti redakce připravuje i tematické rozšíření speciálů o segment spotřebitelský.

Mladá fronta zároveň pracuje na redesignu dalšího ze svých titulů – magazínu Profit, který by se měl v novém provedení představit v pondělí 13. června.

Na trhu ekonomických týdeníku se tak vizuálně změnily oba jeho hlavní zástupci. Týdeník Ekonom společnosti Economia se představil v upravené podobě ve čtvrtek 26. května.

Nová podoba týdeníku Euro, pondělí 6. června 2016

Euro_titul

Euro_1

Euro_2

Euro_3

Euro_4

Euro_5

Euro_7

-mav-