Audi podpoří A3 kampaní s novou korporátní identitou

pondělí, 29. srpna 2016, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Automobilová značka Audi odstartovala poslední srpnový týden mediální kampaň k uvedení modernizovaného modelu Audi A3. Kampaň bude k vidění v televizi prostřednictvím sponzorských vzkazů, v tisku a na internetu.

Audi_A3

„Vůz bude představen s novinkami v oblasti technologií,  které byly doposud doménou vozů v kategorii vyšší třídy (Audi connect, Audi Matrix LED světlomety a Audi virtual cockpit)  a také nabízí změny v oblast designu a exteriérových laků,“ popisuje za marketing značky Eva Poulíčková.

S novou kampaní Audi A3 startuje také nová korporátní identita značky Audi, která má být svěží a graficky zjednodušená. Hlavní změna je  identifikovatelná v logu Audi, kde kruhy dostaly 2D podobu a větší svobodu při umísťování v layoutu. Značka přišla také s novým způsobem používání barev a novou červenou Audi.

AUDI_loga
Změna loga značky Audi

-stk-