Agentura Marketup reagovala na oznámení Martina Pešky, zakladatele nové agentury Pickerly, že nová agentura zajišťuje také digitální komunikaci pro společnost Billa. O digitální kampaně Billy se dosud starala právě Marketup. Její zástupci se domnívají, že jednání Martina Pešky bylo neetické. Peška dříve v Marketup působil a loni z agentury odešel.
„Velmi si vážíme dlouholeté spolupráce s klientem Billa a plně respektujeme výsledek tendru. Za pět let jsme společně vytvořili spoustu úspěšných kampaní a pokořili řadu digitálních výzev. Martin Peška v Marketupu působil necelých osm let a osobně se podílel na projektech pro klienta Billa. Spolupráci s námi plánovaně ukončil v době, kdy jsme se připravovali na účast ve výběrovém řízení, přesně pět dní před vyhlášením tendru Billa,“ píše agentura Marketup ve svém vyjádření pro média a dodává: „Vždy jsme si vážili Martinovi odbornosti a profesionality. Proto nás překvapila zpráva, že tendr na správu digitální komunikace pro klienta Billa vyhrála agentura Pickerly. Martin měl přístup k nejcitlivějším informacím týkajícím se našeho obchodního vztahu ke klientovi Billa. Martinovo jednání považujeme za vysoce neetické a je takto vnímáno napříč celým naším oborem. Za jedenáctileté fungování Marketupu jsme se s podobným jednáním nesetkali.“
Martin Peška takovou kritiku odmítá. „Nerad bych něco vzkazoval nebo posílal přes média do světa k agentuře, ve které jsem strávil skoro osm skvělých let, na které rád vzpomínám,“ uvedl v reakci pro MediaGuru.cz s tím, že svou spolupráci s Marketup ukončil k červnu loňského roku a na žádost jednatelů prodloužil svou spolupráci na živnostenský list do září. „Interně se do agentury ohlásil můj odchod až na celofiremní poradě poslední týden v srpnu také na žádost jednatelů. Nebyla za mne náhrada na pozici Head of Project Management, která se hledala od ledna 2021 a když se právě v červnu našla, kandidát ukončil spolupráci ve zkušební době,“ upřesňuje.
„Naše agentura spolupracuje s Billou od začátku roku 2022 společně s vybranými specialisty ze společnosti Proficio, se kterou má Pickerly prostřednictvím šéfa pražské pobočky Lukáše Cikánka (taktéž ex-Marketup) strategické partnerství například v oblasti business intelligence. Díky tomu jsme připravili bezkonkurenční strategii postavenou na datech. Dokážu si představit, že pro žádnou agenturu není snadné smířit se s odchodem klíčových lidí a stejně tak přijít o významného klienta. Jsem si jistý, že společně s kolegy z Pickerly navážu na dobrou práci, kterou jsme pro klienta odváděli v mém předešlém působišti,“ doplňuje Peška.
-stk-