Dáme jídlo si na média vybírá agenturu Mindsquared

středa, 11. ledna 2023, 15:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Služba Dáme jídlo si na zajištění mediálního plánování a nákupu outdooru, rádia a sprintu zvolila agenturu Mindsquared.

Martin Králík, CEO agentury Mindsquared, zdroj: Mindsquared

Martin Králík, CEO agentury Mindsquared, zdroj: Mindsquared

Dovážková služba Dáme jídlo si ve výběrovém řízení vybrala novou mediální agenturu na zajištění tvorby mediální strategie, plánování a nákup outdooru, rádia a printu pro letošní rok. Stala se jí agentura Mindsquared. 

Tendr proběhl v prosinci loňského roku a jeho předmětem bylo zpracování případové studie pro plánovanou jarní kampaň včetně návrhu venkovních formátů. Ty budou i předmětem roční spolupráce, která zahrne tvorbu mediální strategie a non-TV offline kampaní na českém trhu.

„Mindsquared nám ukázali, proč během necelého roku dokázali získat množství velkých klientů, a rádi se k nim připojíme. Zaujala nás jejich strategie podložená daty, kreativní nápady i precizně naplánovaná exekuce,“ doplňuje Lukáš Burda, CMO Dáme jídlo. 

-stk-