Reklamu pro Livesport bude prodávat Tiscali Media

pátek, 2. června 2023, 09:20 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Mediálním zastupitelem na reklamním trhu pro společnost Livesport se stává skupina Dignity, tedy Tiscali Media a ARBOmedia.

Zdroj: Dignity

Zdroj: Dignity

Společnost Livesport, globálně působící pod značkou Flashscore, si vybrala mediálního zastupitele pro prodej reklamního prostoru na českém trhu. Stalo se jím seskupení firem Dignity. Reklamní prostor tak bude nabízet mediálním agenturám a klientům Tiscali Media / ARBOmedia a konkrétně zastoupí weby Livesport.cz, Eurofotbal.cz, Tenisportal.cz a mobilní aplikaci LiveSport.

Návštěvnost společnosti Livesport do této doby nebyla oficiálně měřena, což se změní.  „Cílem spolupráce je najít cestu, jak zachovat služby uživatelsky přívětivé a zároveň nabídnout reklamní prostor zadavatelům. Celkový počet zobrazení stránek na webu a v aplikaci Livesport je více než 380 miliónů měsíčně, což znamená víc než 1 miliardu reklamních impresí. Jedná se tak o největší zásah v tomto segmentu v ČR. Věříme, že v media plánování nyní můžeme nabídnout opravdu něco nového a velkého,“ říká Michal Kubík, CEO Tiscali Media.

Reklamní systém pro výdej display reklamy i programatiku bude Performax. Jde o vlastní technologickou platformu pro optimalizaci reklamního prostoru, kterou Performax vyvíjí.

Hlavním technologickým manažerem pro výběr a implementaci reklamních řešení se stal Hubert Gall, který ve společnosti Performax.cz působí na pozici Head of Ad Solutions, senior manager. Rozvoj obchodních příležitostí napříč skupinou Dignity zaštítí Lukáš Havrda, Business Development Director.

„Naší velkou výhodou je to, na co jsme vsadili již před několika lety. Budovali jsme každou firmu samostatně. To se nyní ukazuje jako velká výhoda oproti konkurenci. Pokud přijde opravdu velký partner a potřebuje kompletní řešení, má tak k dispozici všechny naše společnosti, které klientovi mohou nabídnout komplexní spolupráci. Livesport tak bude mít k dispozici vydavatele, media zastupitele, mediální agenturu i technologie, čímž pokryje vše, co pro monetizaci reklamního prostoru potřebuje,“ shrnuje Jakub Hulík, CEO skupiny Dignity.

„Na trhu je hodně zadavatelů, pro které reklamní prostory Livesportu skýtají skvělou příležitost, jak oslovit zajímavou cílovou skupinu. Dignity zvítězilo v náročném a dlouhém výběrovém řízení, kterého se účastnili největší hráči na trhu. Věřím, že spolupráce s nimi bude prospěšná pro obě strany,“ dodává Chief Commercial Officer Livesportu Lukáš Raška.

-mav-