Heureka spouští svou letošní vánoční kampaň, jež se nese v duchu nedávno uvedeného konceptu „Vybírej úžasně“. V době, kdy kvůli shonu s vánočními nákupu lidé často ztrácí se skutečným významem Vánoc, připomíná kouzlo a autentičnost svátečního období.
„V Heurece věříme, že když se necháme unést kouzlem Vánoc, můžeme i u vánočních nákupů vybírat úžasně a zařídit si Vánoce, ze kterých se budou naši blízcí i my skutečně těšit,“ říká Jiří Struk, Group Head of Brand Marketing společnosti Heureka, a dodává: „Tato nová část naší komunikace má za cíl přenést diváky do hřejivého ducha Vánoc a zdůraznit radost z darování.“
Kampaň staví na krátkém dvouminutovém filmu a 30s televizní reklamě. K vidění bude v televizi, na internetu a sociálních sítích a v tisku. Její součástí jsou také PR aktivity. Nasazena bude na všech devíti trzích, kde Heureka Group působí.
Pod kampaní je podepsána agentura Planetary. Produkci zajistila společnost Ad kolektiv. Režie se ujal Jiří Horut. Média si Heureka částečně obstarává in-house, částečně ve spolupráci s agenturou PHD.
-stk-