Penny rozšiřuje výhodné balíčky potravin do celé sítě

pátek, 19. dubna 2024, 10:55 Aktuality, Retail MediaGuru

Penny nabídne výhodné balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby ve všech svých 421 prodejnách. 

Zdroj: Penny

Zdroj: Penny

Řetězec Penny nově rozšíří výhodné balíčky potravin do celé své sítě. Ve 221 prodejnách v rámci projektu „Neplýtváme s Penny“ nabídne s 50% slevou balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby. Projekt navazuje na zapojení do platformy Nesnězeno, jejímž prostřednictvím jsou výhodné balíčky k mání již ve 200 obchodech Penny.

„Zákazníci mají o úsporná řešení velký zájem, proto přemýšlíme nad dalšími inovacemi, které bychom mohli rychle a jednoduše na prodejnách zavádět. Novinky jsou výhodné pro obě strany. Zákazníci mohou nakoupit ještě výhodněji nad rámec aktuálních slev a my prodáme potraviny, které by jinak přišly nazmar,“ popisuje vedoucí oddělení kvality Penny Petr Baudyš.

Balíčky Nesnězeno si mohou zákazníci rezervovat přes mobilní aplikaci. Pro ty, kteří nemají chytrý telefon nebo aplikaci nevyužívají, je tu právě nová aktivita. Podobné balíčky si od 19. dubna zákazníci mohou pořídit i napřímo v dalších 221 obchodech. „Pro naše vlastní balíčky si zákazníci mohou jednoduše dojít přímo do obchodu bez toho, že by si balíček objednávali předem v aplikaci,“ dodává Petr Baudyš.

Výhodné balíčky obsahují především pečivo z předchozího dne, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky, uzeniny s blížícím se datem spotřeby. Cena balíčku je 79 Kč, ale hodnota zboží v balíčku je minimálně dvojnásobná. Řetězec na základě dosavadních zkušeností očekává, že o výhodné balíčky bude mezi spotřebiteli zájem – v rámci Nesnězeno si jich spotřebitelé odnesli téměř 61 tisíc. 

V dalším projektu „Rohlík na strouhanku“ se Penny soustředí na zužitkování staršího pečiva. Rohlíky, které se neprodaly čerstvé, Penny zabalí do pytlíku po 10 kusech a za 13,50 Kč je nabídne pro domácí přípravu strouhanky. 

V rámci boje proti plýtvání daruje Penny rovněž pravidelně trvanlivé potraviny i drogistické zboží potravinovým bankám. Zeleninu a ovoce, které už nechce nabízet zákazníkům, pak věnuje zoologickým zahradám. 

Nový projekt Penny balíčků nahrazuje starší nabídku bedýnek s ovocem a zeleninou druhé jakosti. Na příkladu Nesnězeno se totiž ukázalo, že zákazníci vítají možnost výhodně nakoupit nejen ovoce a zeleninu, ale i další potraviny. 

-stk-