Aricoma ukazuje v employer branding kampani budoucnost

úterý, 7. května 2024, 06:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti. 

Zdroj: Aricoma

Zdroj: Aricoma

Aricoma, působící na poli podnikového IT, spouští další fázi své letošní employer branding kampaně. Stejně jako první, vznikala i druhá vlna ve spolupráci agentur Aetna a YYY agency.

Druhá vlna letošní komunikace Aricomy navazuje na motto „Dnešek je jen začátek“ a orientuje se opět na budoucnost. Jednotlivé reklamy jsou zaměřeny na zvýšení povědomí o skupině Aricoma mezi uchazeči. „Chceme jim ukázat, že u nás můžou začít pracovat na skutečně zásadních projektech a na nejmodernějších technologiích, ať už pro malé, nebo velké podniky, moderní digitální veřejnou správu nebo třeba bezpečnější život nás všech,“ říká Michal Malysa, Head of Brand & Communications společnosti Aricoma.

Koncept ztvárňuje budoucnost lidí, kterou projekty z dílny Aricomy přinesou, prostřednictvím dvou příběhů. „V této kampani ukazujeme lidem jak může vypadat svět, který nás všechny jednou čeká, ale v Aricomě už teď pracují na řešení výzev, které může přinést. Na obou vizuálech s námi spolupracoval šikovný CGI & AI tvůrce, který nám pomohl ztvárnit naší představu budoucnosti,” vysvětluje Tomáš Veselý, Creative Director YYY agency.

Pro vyobrazení příběhů z budoucnosti byl vytvořen futuristický vizuální svět a postava, která se stala pojícím prvkem veškeré komunikace zaměřené na budování značky zaměstnavatele.

Kampaň, která poběží od začátku května do léta, uchazeči uvidí ve statických formátech online, na sociálních sítích a také na venkovních CLV. Patří k ní i animované verze přizpůsobené digitálním CLV a sociálním sítím. Důraz je kladen na cílením sdělení na definované skupiny. „Přesně jsme si určili, ke komu se chceme dostat a koho s jakým sdělením potřebujeme oslovit, přičemž se nám zatím velmi dobře osvědčuje využívání geolokace,“ podotýká Jakub Žirovnický, CEO agentury Aetna, jež mediální nasazení zajišťuje.

-stk-