Nesnězeno si na PR vybralo agenturu FYI Prague

pátek, 10. května 2024, 14:00 Aktuality, PR MediaGuru

Nová agentura pomůže platformě Nesnězeno s osvětou kolem problematiky jídlem a s upevněním vztahů s klíčovými partnery. 

Zdroj: Nesnězeno

Zdroj: Nesnězeno

Platforma Nesnězeno, která se zabývá bojem proti plýtvání jídlem, si na komunikaci vybírá agenturu FYI Prague. Ta pomůže s profilací značky i nastolováním klíčových komunikačních témat, zaměří se také na upevňování vztahů s B2B partnery. 

Platformu Nesnězeno, jež se nedávno spojila s maďarskou společností Munch, využívají restaurace, obchody i hotely, které na ní mohou prodat nespotřebované jídlo za snížené ceny. Globálně již Nesnězeno spolu s Munch zachránily přes 2,5 milionu balíčků potravin, z čehož v ČR téměř 500 tisíc.

Cílem spolupráce s novou agenturou bude nastavení strategické komunikace klíčových témat, edukace široké i odborné veřejnosti v oblasti plýtvání a také prohlubování vztahů s klíčovými stakeholdery

„Platforma stojí před strategickým krokem, kdy může po nedávné akvizici globálního leadera Munch čerpat z mezinárodních synergií, produktové propozice a neustálých inovací. Chceme jí pomoci s komunikací důležitých témat v kontextu udržitelnosti, aby spolu s dalšími partnery mohli měnit svět k lepšímu,“ uvedl Jan Řezáč, Managing Partner v FYI Prague.

„Chceme expandovat nejen do dalších měst v ČR, ale také do dalších zemí. Budeme sjednocovat aplikaci pod jednu globální platformu, ze které budou těžit jak naši koncoví uživatelé, ale i B2B partneři, kteří neustále přibývají. Je skvělé, že při tom můžeme stavět na silném spojení Nesnězeno a Munch a využívat společné synergie, zkušenosti i inovace,“ dodává Jakub Henni, CEO Nesnězeno.

V další expanzi pomůže platformě Nesnězeno a Munch také investice, kterou získala v rámci financování Series A. Společnost tak zamíří na další trhy včetně Rumunska. Společně nyní mají přes 3 500 partnerů a více než 2 milionu stažení aplikace.

-stk-