Lékárenská skupina Pilulka spustila na českém a slovenském trhu svou největší kampaň letošního pololetí. Komunikuje v outdooru, na internetu a sociálních sítích. Součástí je také spolupráce s influencery a spotřebitelská soutěž, v níž mohou zákazníci při nákupu vybraných produktů vyhrát třídenní pobyt pro čtyři osoby ve wellness hotelu v Mariánských Lázních. Samotná kampaň se nese v duchu vtipného menu „říkali“, s nímž se snaží ukázat, jak by mohly dopadnout romantické či pohodové chvíle, a to nejen v přírodě.
Kampaň je spjatá s upfliftem značky, kterým Pilulka prošla v uplynulých měsících po ozdravných opatřeních, kdy čelila důsledkům poklesu e-commerce trhu. Změna s sebou nese posun ve vizuální identitě, jenž má zdůraznit odbornost a přístupnost Pilulky. Obměnou prošla i barevnost, jež má navozovat pocit bezpečí a důvěry.
„Změnami se snažíme jasněji komunikovat, kdo jsme a co nabízíme. Zaměřujeme se přitom především na konzistenci komunikace, přičemž je nesmírně důležité udržovat jednotný vizuální styl a tonalitu všech komunikačních kanálů. To totiž zaručuje, že naše značka bude okamžitě rozpoznatelná a sdělení, které komunikujeme, je konzistentní všude. Tento přístup nám pomáhá posilovat důvěru v značku a ulehčuje zákazníkům identifikaci s hodnotami, které Pilulka reprezentuje,“ komentuje Petr Kasa, spolumajitel a spoluzakladatel lékárenské skupiny Pilulka.
Spolu s upliftem značky Pilulka upravuje i svůj dlouhodobý claim „Pilulka – lepší život“, který nově doplňuje sousloví „lepší lékárna“. To podle Petra Kasy reflektuje nejen současnou sílu značky, ale i její budoucí směřování. „Pilulka vždy byla a bude v prvé řadě (online) lékárna. Díky široké nabídce služeb se snažíme být pro naše zákazníky skutečně ‚lepší lékárnou’, kde najdou vše, co potřebují pro lepší a kvalitnější život,“ dodává.
-stk-