Pilulka prošla upliftem, má nový claim i kampaň
Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální stylu.
5/13/2024 11:25:00 AMJarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální stylu.
5/13/2024 11:25:00 AMNové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.
3/5/2024 1:00:00 PMKongresové centrum Praha přichází s novou vizuální identitou i komunikační linkou.
1/16/2024 9:50:00 AMNadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web a claim.
9/23/2022 7:05:47 AMZnačka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že název jí začal být příliš těsný.
6/7/2022 7:45:44 AMO2 spouští novou kampaň. Podpoří s ní nabídku neomezených dat se zabezpečením na měsíc zdarma. Zároveň mění dlouhodobý claim.
4/4/2022 1:30:24 PMKampaň se soustředí převážně na produktivní posluchače ve středním věku. Claim „Budeme vás bavit. Jsme rádio Frekvence 1“ vychází z dlouhodobého konceptu „Zapni rádio, vypni starosti“.
11/16/2021 11:00:13 AM