Pro nákup školních pomůcek vede papírnictví, hypermarkety druhé
Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum ResSolution Group.
9/3/2024 7:10:00 AMPro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum ResSolution Group.
9/3/2024 7:10:00 AMSdružení dopravních podniků ČR chce kampaní „Holky jedou“ přilákat ženy k zaměstnání v MHD.
5/27/2024 12:45:00 PMPřestože názory na to, jak má stát postupovat v eliminaci dezinformací, se rozcházejí, shoda panuje na tom, že kritické myšlení a mediální vzdělávání je proti jejich vlivu účinnou obranou.
12/15/2023 7:15:00 AMČeský vzdělávací systém čekají změny, startuje iniciativa Měníme osnovy. Na její podporu zahájila i kampaň.
10/22/2023 7:35:18 AMKnihkupectví zahajují kampaně navázané na začátek školního roku. V kampaních zdůrazňují možnost získat vše na jednom místě.
8/21/2023 7:15:05 AMMediální vzdělávání je důležité, shoduje se naprostá většina učitelů i ředitelů. Chybí ale jeho podpora ze strany státu, ukazuje průzkum organizace Jeden svět na školách.
7/21/2023 3:50:00 PMCZC.cz zahajuje kampaň na podporu moderního vzdělávání ve školách. Jejím cílem je představit možnosti nových technologií.
10/23/2022 8:50:17 AMV rámci svých CSR aktivit se Lidl zaměřuje na jedlé školní zahrady. Nyní se otevírá první ze šesti zahrad, které podporuje.
10/5/2022 7:10:32 AMJazykové školy spouští s příchodem školního roku nové kampaně. Zájem lidí po covidu sílí, lidé mohou opět cestovat a účastnit se jazykových hodin.
9/7/2022 7:25:59 AMZahájil nový projekt na podporu mediální gramotnosti Klíče k médiím. Do projektu se může zapojit každá základní a střední škola i jednotliví učitelé.
6/20/2022 5:45:03 PM