Čedok spouští kampaň s novou vizuální identitou i sloganem
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
9/23/2024 2:55:00 PMČedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
9/23/2024 2:55:00 PMDecathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
3/19/2024 10:45:00 AMNové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.
3/5/2024 1:00:00 PMKampaň je určena pro všechny trhy, na kterých Westfield působí. Centra se prezentují jako zábavní destinace s nezapomenutelnými zážitky.
11/28/2022 1:15:53 PMSójové výrobky Soyka přichází na trh s novou podobou obalů a webu. Cílem je rozšířit řady zákazníků.
10/28/2022 7:50:07 AMVinograf mění svou firemní vizuální identitui slogan.
5/18/2022 12:00:29 PMPo téměř 50 letech mění Securitas své logo. Doprovází ho slogan „See a Different World“.
3/12/2021 10:15:39 AM