Decathlon mění vizuální identitu i strategii značky

úterý, 19. března 2024, 10:45 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“. 

Decathlon má nové logo i vizuální identitu, zdroj: Decathlon.

Decathlon má nové logo i vizuální identitu, zdroj: Decathlon.

Společnost Decathlon představuje nové logo i vizuální identitu a s tím i nové poslání: „Move People Through the Wonders of Sport“. Na základě toho staví svou strategii na inovacích, digitalizaci, udržitelnosti a diverzitě. V Česku se veškeré změny budou implementovat postupně, už teď ale představuje reklamní kampaň

Nové globální poslání značky navazuje na projekt North Star neboli Severka. Nové motto vykresluje myšlenku, že sport hraje zásadní roli v utváření zdravější a šťastnější společnosti. Z mise vychází také nová strategie, která zahrnuje silný závazek k udržitelnosti, zlepšení zákaznického servisu a celkové modernizaci.

„Svět nyní potřebuje sport více než kdy jindy. V Decathlonu chceme mít větší pozitivní dopad na lidi, společnost a planetu tím, že lidi rozhýbeme sportem,“ říká Barbara Martin Coppola, CEO Decathlon United.

Nejvýraznějším prvkem nové vizuální identity je logo, které odráží ambice značky dosahovat v budoucnu nových cílů a zároveň oslavuje její minulost. Projekt Severka symbolizuje pohyb a cirkularitu, která tvoří jádro udržitelného obchodního modelu společnosti. Pohyb orbitu vyjadřuje závazek společnosti Decathlon k cirkularitě a zároveň čerpá z designového dědictví s ikonicky nakloněným „A“. Vrchol na konci Orbitu představuje horu, plachtu, vlnu či dokonce tlukot srdce a uzavírá pohyb směrem k novým vrcholům. Součástí změn je také nový odstín modré.

„Naše nové logo je symbolem otevřenosti a dává každému možnost vidět v něm to, co je pro něj důležité. Ať už jde o dostupnost, špičkový výkon, inovativnost nebo přínos pro životní prostředí,“ komentuje Martina Melicherová, Marketing Communication Director společnosti Decathlon CZ. 

Změna loga značky Decathlon, zdroj: Decathlon

Změna loga značky Decathlon, zdroj: Decathlon

V Česku bude změna vizuální identity probíhat postupně v průběhu letošního roku. Zákazníci se s ní poprvé setkají v průběhu jarní kampaně se sloganem „Jaro venku, jaro v nás!“. Poběží v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Ve druhém čtvrtletí by měly vizuální proměnou projít i webové stránky a CRM systém společnosti. Posledním krokem bude modernizace prodejen. Jejich nový koncept nabídne zákazníkům nové uspořádání, lepší viditelnost produktů i nové digitální obrazovky.

-stk-