Business Factory a Prima mají program pro FB tvůrce

pondělí, 07. března 2016, 11:12 Internet & Mobil MediaGuru

Business Factory posouvá dál svoji působnost na Facebooku, pouští se do obsahu a kreativy.

Business Factory začala nově zajišťovat servis při vytváření a správě obsahu na sociálních sítích a spustila program Fejsbookers. Nové týmy agentura postavila z interních zdrojů.

Program Fejsbookers je vytvářen společně s TV Prima, která má stejně jako Business Factory podíl v provozovateli videoserveru You.bo. Inzerentům má program umožnit efektivně využívat vlivu tvůrců virálního obsahu. Tvůrcům, kteří se pohybují na sociálních sítích, má zase přinést určité výhody. „Obsah, který vytvářejí, dokážeme šířit k relevantním skupinám, rozšiřovat tím jejich fanouškovskou základnu a budovat komunitu. Za druhé jsme tvůrcům schopni zprostředkovat obchod," uvedl šéf pražské kanceláře Business Factory Petr Jelínek (na fotografii).

V současnosti je v programu registrovaných přes 30 tvůrců, kteří svá videa umísťují na server You.bo, a odtud se šíří na sociální sítě, zejména na Facebook. Mezi tvůrci jsou například MenT, Aik a Johanka. „Do jejich videí je možné vkládat product placement, který můžeme efektivně a cíleně doručovat správnému publiku na Facebooku a garantovat výsledky takové komunikace,” dodal Jelínek.

Právě garance zásahu má být faktorem, na kterém si Business Factory zakládá. „Není snadné odhadnout, jak úspěšná videa se tvůrcům podaří vytvořit. Částečně lze usuzovat podle velikosti jejich fanouškovské základny, ale není to pravidlem. Našim klientům proto garantujeme dosah videa. Díky naší platformě ROI Hunter jsme schopni najít relevantní cílovou skupinu a klientovi nabídnout jistotu zásahu," doplňuje Petr Jelínek. V současnosti jsou postavené tři základní cenové balíčky (60 tis. Kč/90 tis. Kč/120 tis. Kč). Klient tak platí jednu cenu a má garantovaný výkon.

Záměr orientovat se na tvůrce obsahu (YouTubery či Facebookery) avizovala Business Factory už v loňském roce. Uvedla, že tvůrcům nabídne podporu jejich obsahu a jejich jména ve facebookových komunitách. Klientům na druhé straně zprostředkuje vhodného tvůrce.

„Velmi jsme zvažovali, zda-li se do nových oblastí také pustíme. Přesvědčily nás diskuse s našimi partnery a velká poptávka po těchto službách, nad kterými musíte přemýšlet i s ohledem na technologické možnosti. Navíc výkon v prostředí, ve kterém se pohybujeme, je silně ovlivněn právě relevancí obsahu, zaujetím a zapojením uživatele. Tyto předpoklady budou stále důležitější i v budoucnu," zdůvodnil dále Jelínek.

Business Factory je majetkově propojená s platformou pro správu facebookových kampaní ROI Hunter. Ve společnosti Trendy Media, která provozuje server You.bo, má Business Factory 41% podíl. Společnosti FTV Prima zde patří 34% podíl.

-mav-

Foto: Business Factory Prague