Dentsu sjednocuje své kreativní značky pod jednu

úterý, 21. června 2022, 10:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Síť komunikačních agentur Dentsu sjednocuje všechny své kreativní značky pod jednu – Dentsu Creative.

Fred Levron, šéf Dentsu Creative, a Wendy Clark, globální CEO Dentsu, zdroj: Dentsu

Fred Levron, šéf Dentsu Creative, a Wendy Clark, globální CEO Dentsu, zdroj: Dentsu

Skupina Dentsu sjednocuje své kreativní brandy pod jednotnou značku – Dentsu Creative. Vytvoření nové globální sítě je součástí strategie, jejímž cílem je zjednodušit spolupráci s klienty a vnést kreativitu do všeho, co společnost Dentsu dělá. Ústředním prvkem nového brandu je myšlenka Modern Creativity, jejíž podstata tkví v tom, že kreativní řešení jsou středobodem všeho.

Pod vedením Freda Levrona, který nastoupil do Dentsu International jako Global Chief Creative Officer v listopadu loňského roku, bude Dentsu Creative sdružovat 9000 kreativců na 46 trzích, kteří budou mnohem užším způsobem propojeni s 37000 odborníky na média a CXM v rámci Dentsu International. V blízké budoucnosti dojde rovněž k posílení globálního týmu, který bude sdružovat celou řadu zkušených strategických, produkčních, obchodních a kreativních lídrů.

V České republice se tato změna týká brandů Dentsu McGarryBowen, Isobar a Spectra, které budou nyní vystupovat již jen jako Dentsu Creative Czech Republic. Vytvoření nové kreativní agentury je součástí transformace, kterou skupina Dentsu započala před dvěma lety. 

Dentsu Creative odkazuje svou vizuální identitou na svůj japonský původ, má vyjádřit setkání Východu se Západem a vysílat signál oddanosti sítě řemeslu a transformační síle kreativity.

Vizuální identita Dentsu Creative, zdroj: Dentsu

Vizuální identita Dentsu Creative, zdroj: Dentsu

-stk-