Obchod A 11 řídí Zuzana Kořenková, má posílit TV prodej

úterý, 23. dubna 2024, 18:00 TV, Tisk, Lidé MediaGuru

Na pozici obchodní ředitelky A 11 přichází Zuzana Kořenková, která prošla skupinami Nova a Prima. Jejím prvním úkolem bude posílit televizní prodej.

Zuzana Kořenková, zdroj: A 11

Zuzana Kořenková, zdroj: A 11

Novou obchodní ředitelkou mediální skupiny A11 se stala Zuzana Kořenková, která ve funkci nahradila Davida Korna. Ten zůstává i nadále součástí obchodního oddělení A11, věnovat se bude klíčovým klientům a business developmentu.

Zuzana Kořenková se pohybuje v médiích, obchodě a marketingu přes sedmnáct let. Prošla dvěma největšími komerčními televizemi, pět let působila na pozici Head of internet sales v televizi Nova, téměř šest let v televizi Prima na pozici Head of creative sales. Poslední dva roky se věnovala byznys developmentu a budování obchodních oddělení z pozice konzultanta v oblasti energetiky a investic.

„V mediální skupině A11 vidím velký potenciál růstu, a to především v televizních aktivitách,“ uvedla Zuzana Kořenková s tím, že příležitost vidí v efektivním propojováním všech mediatypů skupiny A 11. „Kromě televize plánujeme výrazně posílit i tituly Náš Region a Mladý svět,“ dodala.

Jedním z prvních úkolů Zuzany Kořenkové bude posílení obchodního týmu směrem k televiznímu prodeji. „Nástup Zuzany přichází v době výrazných investic do vlastní tvorby televize A11. Očekávám, že díky jejím zkušenostem se nám podaří posunout výsledky celé mediální skupiny opět o úroveň výš,“ doplnil ředitel a zakladatel mediální skupiny A11 Aleš Zavoral.

-mav-