Agentura McCann si veze z Cannes zlatého lva

úterý, 21. června 2016, 21:10 Reklama MediaGuru

Agentura McCann získává v kategorii PR zlato, Y&R má tři bronzy v Outdooru.

České agentury úspěšně pokračují na letošním festivalu Cannes Lions. K pěti cenám, které získaly v pondělí, si v úterý připisují další čtyři. Agentura McCann si odnáší zlato, Y&R tři bronzy. 

Agentura McCann Prague zlatě bodovala v kategorii PR s kampaní „Nakupujte tam, kam včely nechodí“ pro obchody Náš grunt. S ní již získala bronz v kategorii Direct.

Agentura Y&R proměnila své nominace v kategorii Outdoor, kde byla třemi bronzy oceněna kampaň Sami jsme byli uprchlícipro UNHCR, a to v podkategorii za fotografii, art direction a indoor posters – charities, public health & safety, public sector & awareness messages. Stejná kampaň získala již dva bronzové lvy v kategorii Print & Publishing. K tomu má Y&R na kontě již dvě stříbra za printovou kampaň pro časopis Forbes. Dalším želízkem v ohni je kampaň Playlists for Life pro humanitární organizaci Lékaři bez hranic v kategorii Cyber.

UNHCR_CoalTrain

UNHCR_ElectricPole

UNHCR

Oceněné české agentury k 22. červnu 2016

Agentura Počet přihlášek Bronz Stříbro Zlato, GP
Young & Rubicam 204 5 2
McCann 16 1 1
Fallon 7
Made by Vaculik 4
DDB 3
Ogilvy Group 3
Mustard 2
Passion Comm. 2
Underline 2
WMC Grey 2
Havas Worldwide 1
VCCP 1

-stk-