McDonald’s dál vyvrací mýty, spouští virtuální prohlídku

pondělí, 07. listopadu 2016, 16:30 Marketing, Reklama MediaGuru

McDonald’s pokračuje ve vyvracení mýtů, zve na 360° virtuální prohlídku i do zákulisí.

Již čtvrtým rokem v řadě se řetězec restaurací rychlého občerstvení McDonald’s v České republice snaží aktivně bojovat proti mýtům, které se pojí s jeho značkou. Nyní tři roky po spuštění platformy otázek a odpovědí Na rovinu přichází s dalším krokem – s 360° virtuální prohlídkou restaurace i jejího zákulisí, včetně kuchyně a skladu.

„Kolem naší značky existuje tolik mýtů, že jsme se před několika lety rozhodli maximálně se otevřít veřejnosti a říkat o nás co nejvíce informací. Platformu Na rovinu jsme spustili v roce 2013, letos jsme vyjeli na roadshow s kamionem, s nímž jsme ukazovali původ a výrobu ingrediencí. Nyní zveme zákazníky v České republice a na Slovensku na virtuální prohlídku do restaurace,“ popisuje Ivana Šedivá, marketingová ředitelka McDonald’s.

Virtuální prohlídka v módu 360°, jež byla nafocena na provozně v Pardubicích, je dostupná na nové webové platformě http://mcdonalds360.cz. „Jedná se o první projekt v rámci celé sítě McDonald’s,“ říká Radouane Hadj Moussa, kreativní ředitel reklamní agentury DDB, která platformu ve spolupráci s Googlem vytvořila.

Přes platformu bude možné vejít nejen do restaurace, ale i do kuchyně a podívat se zblízka, jak se připravují hamburgery, hranolky či zmrzlina. „Prohlídka bude postupně rozšiřována, v budoucnu bude možné nahlédnout i do mrazicích a chladicích místností, manažerského zázemí či lisovny odpadů,“ prozrazuje Radouane Hadj Moussa. Webová platforma dále nabídne interaktivní prvky, různé hry, kvízy, videa a testy, zakomponován do ní bude také web Na rovinu. „Na rovinu neopouštíme, jen se jeho potenciál do jisté míry nasytil. Prostřednictvím virtuální prohlídky mohou návštěvníci navíc poznat McDonald’s i jinými smysly,“ doplňuje Moussa.

„Chceme, aby se z platformy stala stránka značky, na kterou povedou jednotlivé bannerové kampaně. Měnit ji budeme také v závislosti aktuální nabídky či zájmu našich spotřebitelů,“ dodává Ivana Šedivá.

Spuštění platformy podpoří od 8. listopadu čtyřtýdenní nadlinková kampaň s claimem „Odhalili jsme pravdu o zákulisí McDonald’s“, jež pracuje s motivem rozpixelovaných detailů. Poběží v televizi, outdooru, na internetu a okrajově také v tisku. Televizní spot bude k vidění na stanicích skupiny Prima, a to i v HbbTV. Mediální plánování a nákup médií má na starosti agentura OMD.

mcdo

mcdo2

-stk-