Karel Polcar opustí Burdu, spojí se obchod a speciály

Polcar Karel
Burda činí změny ve vnitřní struktuře, firmu opustí i šéf obchodu Karel Polcar.

Mediální dům Burda Praha se rozhodl sloučit oddělení speciálních projektů a obchodní oddělení pod společné vedení Anamy Pónya, dosavadní ředitelky Burda Creative. Důvodem je údajně snaha dosáhnout efektivnějších výsledků. Z vydavatelství Burda Praha odejde obchodní ředitel Karel Polcar, a to k 31.12. 2016.

„Anamy Pónya vede oddělení speciálních projektů, ve kterém jsou produkovány nejvýznamnější eventy mediálního domu Burda Praha, jako jsou každoročně rostoucí Dny Marianne, Shopping fever, Apetit Piknik či konference Women@work, a úspěšně tak rozšiřuje aktivity kolem nejúspěšnějších brandů portfolia Burdy – Elle, Marianne a Apetit. Oddělení Burda Creative zaznamenalo v roce 2016 výrazný nárůst tržeb,“ zdůvodnila Petra Fundová, ředitelka společnosti.

Anamy Pónya.

Anamy Pónya.

Podle informací MediaGuru.cz se změna organizační struktury obchodního oddělení dotkne odchodu i dalších lidí ve vedení stávajících inzertních týmů.

Burda Praha patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2 800 lidí. Burda Praha je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 38 časopisů.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Personálie, Tisk

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.