Baťa míří do televize, zaměří se na eventy

čtvrtek, 09. února 2017, 12:30 Reklama MediaGuru

Značka Baťa chce být „sama se sebou v pohodě“. Po mnoha letech bude komunikovat v televizi.

Značka obuvi Baťa spouští letos na jaře novou globální kampaň, jež vzniká pod vedením globálního marketingového týmu v Praze. „Chceme s naší značkou demokratizovat krásu. Myslíme si, že nepatří jen na přehlídková mola, ale do každodenního života. Baťa chce být podporou pro lidi v tom, aby byli takoví, jací jsou, a aby s tím byli v pohodě,“ popsal Ondřej Cedidla z marketingového týmu společnosti.

Kampaň, která se naplno rozběhne v březnu, je již nyní k vidění na prodejnách Baťa. Staví na různých typech lidí, ať už potetovaných, či byznysového zaměření, které doprovází slogan „…& jsem s tím v pohodě.“ Na lokální úrovni značka začala spolupracovat s cellistkou Terezií Kovalovou, jež se stala tváří katalogu kolekce jaro/léto 2017. 

Komunikaci v místě prodeje doplní od března televizní spot, jenž bude globální, pro Českou republiku však bude lokalizován. Doplní ho digitální a PR aktivity a také eventy. Nejbližší se bude konat 23. března, kdy bude v obchodním domě Baťa na Václavském náměstí uspořádána pro veřejnost módní přehlídka již zmíněné kolekce, hostem bude i Terezie Kovalová. Ve dnech 22. až 23. dubna plánuje v prostorách pražské La Fabriky první Baťa Fashion Weekend. „Chceme ukázat, že botám a módním trendům rozumíme,“ dodává Ondřej Cedidla s tím, že značka cílí především na ženy ve věku 30 až 39 let.

bata

Pod kreativou kampaně je podepsána agentura McCann Prague. Sociální sítě značky má na starosti agentura Swimming Pool. 

-stk-