Coca-Cola sjednotí portfolio, spojuje se s Ledeckou

úterý, 07. února 2017, 14:40 Reklama MediaGuru

Coca-Cola i na českém trhu sjednocuje portfolio, ambasadorkou značky se stává Ester Ledecká.

Společnost Coca-Cola sjednocuje na českém trhu portfolio svých kolových subbrandů, mezi něž patří Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, do jedné společné rodiny s různými variantami. Nová identita produktů, od reklamy až po balení, bude založena na společné značce, která existuje ve verzích s různými ingrediencemi a s různým obsahem kalorií. Cílem tohoto kroku je portfolio zpřehlednit a usnadnit spotřebitelům možnost jejich volby. Změnu podpoří kampaň, jejíž ambasadorkou se stane Ester Ledecká.

„Strategie One Brand představuje velký krok kupředu a nové směřování značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty se nyní sjednotí pod jednu společnou značku, kterou všichni dobře znají a mají rádi. Věříme, že se touto významnou změnou zvýší dostupnost našich nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií, aby si lidé mohli snáze vybrat variantu, která odpovídá jejich chuti a životnímu stylu,“ uvedl Michal Blaško, ředitel marketingu společnosti Coca-Cola.

Sjednocený design kolového portfolia zančky Coca-Cola
Sjednocený design kolového portfolia zančky Coca-Cola

Nový přístup z hlediska strategie ochranné známky Coca-Cola rozšíří značku Coca-Cola na celou rodinu produktů. Jednotný bude i design plechovek a nápojů, včetně červeného disku, jednotlivé kolové varianty však budou barevně odlišeny.

ester-ledecka_coca-cola_helma
Ester Ledecká

Změnou provází kampaň se sloganem: „Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.“ Její tváří je závodnice Ester Ledecká. „Obdivujeme ji nejen kvůli tomu, že je skvělou závodnicí s obrovským talentem a potenciálem, ale  také protože je otevřená, optimistická, a užívá si každý okamžik.  Navíc její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více  disciplínách,“ doplňuje Michal Blaško. Ester Ledecká již nyní závodí s novou helmou v barvách značky, pod níž je autorsky podepsán její bratr Jonáš.

Kampaň se objeví v televizi na kanálech skupiny Nova, Prima a Barrandov, dále v outdooru, na internetu a v místě prodeje. Doplní ji PR aktivity.

Lokální adaptaci a online komunikaci zastřešuje slovenský McCann Erickson, nákup médií zajišťuje mediální agentura Starcom a PR agentura Weber Shandwick.

-stk-