Mediální investice vstoupily do nového roku s růstem

graf1
Hrubé údaje z monitoringu reklamních investic ukazují na pokračování příznivého trendu.

Monitoring reklamních investic naznačuje, že do nového roku 2017 vstoupila média ve stejném trendu, v jakém zakončila loňský rok. Monitorované investice v lednu 2017 byly podle dat společnosti Nielsen Admosphere o 17 % vyšší než investice ve stejném období loňského roku. Celkově měly v hrubém dosáhnout 4,4 mld. Kč. Nejvýraznější růst je stejně jako v loňském roce evidován v televizní reklamě. Jediným mediatypem, který si v lednu meziročně pohoršil, byl outdoor.

Monitoring mediálních investic ale není vyjádřením reálných investic, které byly v průběhu prvního měsíce letošního roku do médií vloženy. Jde spíše o ukazatel trendu, nepostihuje totiž slevy ani barterová plnění.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, leden 2017

Zdroj: Nielsen Admosphere (ceny TV dle sledovanosti zdroj: ATO-Nielsen Admosphere)

Zdroj: Nielsen Admosphere (ceny TV dle ATO-Nielsen Admosphere)

-mav-

Zařazeno v rubrice: Reklama

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.