Mediální investice: TV reklama v dubnu narostla

Graf_vysledky
Duben přál televizní a internetové reklamě, ukazují nová data z monitoringu.

Objem monitorované televizní reklamy se v letošním dubnu zvýšil ve srovnání se stejným měsícem o rok dříve téměř o čtvrtinu. V korunovém vyjádření to představuje navýšení o necelých 900 mil. Kč, ukazuje monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere. Podle monitoringu se dařilo i dalším mediatypům, pětinový nárůst si měla podle dat připsat internetová reklama. V případě internetové reklamy je ale sledována jen display reklama a video reklama. Celkově se měly investice do reklamního prostoru podle monitoringu v dubnu meziročně zvýšit o 15 %.

Za první čtyři měsíce letošního roku má pak nárůst monitorovaných investic představovat více než 12 %, tedy o 2,8 mld. Kč. Opět nejvyšší nárůsty jsou registrovány v případě televizní reklamy a internetové reklamy. Monitoring ale nevyjadřuje reálné investice.

Ceníková hodnota reklamního prostoru v dubnu 2016 a 2017

Zdroj: Nielsen Admosphere, Internet zahrnuje reklamu v rámci prioektu Admonitoring

Zdroj: Nielsen Admosphere, Internet zahrnuje reklamu v rámci projektu Admonitoring

Ceníková hodnota reklamního prostoru za leden až duben 2016 a 2017

Zdroj: Nielsen Admosphere, Internet zahrnuje reklamu v rámci prioektu Admonitoring

Zdroj: Nielsen Admosphere, Internet zahrnuje reklamu v rámci projektu Admonitoring

-mav-

Zařazeno v rubrice: Reklama

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.