BigMedia vstupuje do onlinu, má nové logo

pátek, 23. června 2017, 06:55 Internet & Mobil, Outdoor MediaGuru

Se změnou loga ohlásila BigMedia i záměr propojit prodej venkovní reklamy a onlinu.

Společnost BigMedia, lídr na trhu venkovní reklamy, rozšiřuje pole své působnosti. Už dříve se pustila do pořádání výstav a komerčních eventů (nejnověji výstava Gott My Life), teď se zaměřuje i na online prostor. V onlinu zatím BigMedia umožňovala objednání venkovních ploch prostřednictvím e-shopu s venkovní reklamou Plakatov.cz. V blízké budoucnosti klientům nabídne možnost naplánování kombinovaného balíčku OOH & online, do online kampaní chce zařadit i vlastní lifestylový web flowee.cz.

„V propojení venkovní reklamy a online prostředí vidíme velký potenciál. Kombinace offline a online komunikace přináší klientům a jejich kampaním velký zásah,“ zdůvodnil Marek Pavlas, ředitel BigMedia.

bm_cover

V oblasti výstav BigMedia produkovala expozici Lendl:Mucha, která se téměř s 200 tis. návštěvníky stala historicky nejnavštěvovanější výstavou výtvarného umění u nás. Připravila také expozici Chagall/Reynek.

BigMedia také představila nové logo společnosti v modré a bílé kombinaci, kterému dominuje široký tvar písmene "B". Má symbolizovat stabilitu, sílu a serióznost. Logo pochází z dílny grafického studia Heyduk, Musil & Strnad. Veřejnosti bylo poprvé představeno v úterý večer na slavnostním večeru konaném na lodi, kde je k vidění výstava Gott My Life, která mapuje šedesát let tvorby Karla Gotta.

BM_logo_final_BW

-mav-