Marketing skupiny Mafra nově řídí Plánková

mafra_marketing
Mediální skupina Mafra našla náhradu za Jakuba Strýčka, který z firmy odešel.

Novou marketingovou ředitelkou mediální skupiny Mafra se podle informací MediaGuru.cz stala Miroslava Plánková. Ve vedení marketingu nahrazuje Jakuba Strýčka, který se z Mafry po více než dvou a půl letech rozhodl odejít.

Miroslava Plánková přichází do Mafry ze společnosti Unilever, kde poslední necelé dva roky pracovala na pozici shopper and customer marketing manager. Zkušenosti má i z firem Akzo Nobel a Tchibo.

Jakub Strýček pracoval v mediální skupině Mafra od listopadu 2014. Do čela marketingového oddělení přišel z televizní skupiny Nova.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Personálie, Tisk

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.