Hrubé mediální investice se v prvním pololetí zvýšily o 11 %

středa, 19. července 2017, 17:15 Reklama MediaGuru

Data za první pololetí 2017 potvrdila zvýšení investic, které jsou určeny na reklamu v médiích.

Monitoring reklamních investic určených na nákup reklamního prostoru v médiích indikuje za první pololetí 2017 nárůst o 11 procent. První pololetí mělo být z pohledu reklamní aktivity příznivé. Celkově se podle monitoringu v hrubém vyjádření vynaložilo do médií 41,5 mld. Kč, což ve srovnání s prvními šesti měsíci roku 2016 znamená navýšení o téměř 4 mld. Kč. Polepšily si přitom všechny mediatypy, nejvíce podle monitoringu rostla televizní reklama, která si připsala 15% navýšení, tj. cca 3 mld. Kč. Monitoring investic zohledňuje ceníkové ceny, nikoli reálné investice, které se od skutečných odlišují.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, I-VI/2016 a 2017

investice-v-pololeti

Ceníková hodnota reklamního prostoru, červen 2016 a 2017

investice-v-cervnu

Zdroj: Nielsen Admosphere, bez vlastní inzerce, internet jen display reklama

-mav-