Brand Restart o síle malých i velkých značek

Akce proběhne 20. 11. 2025

Brand Restart ukáže, co mají malé a velké značky společné a proč právě v této půdě klíčí růst, relevance a revolta.

Ilustrační foto, zdroj: Taste

Ilustrační foto, zdroj: Taste

Malé značky říkají: „Tohle je jen pro ty velké." Velké značky si zase myslí, že „Na tohle jsme už moc velcí." Ale co když se právě v tomhle zacykleném mindráku skrývá slepá skvrna celé značkotvorby? Brand Restart 2025 rozbíjí mýtus, že velikost značky určuje její právo na strategii, kreativitu nebo odvahu. Ukáže, co mají malé a velké značky doopravdy společné a proč právě v této společné půdě klíčí růst, relevance a revolta.

Program a řečníci

  • Robert Čížek (McInnis) — DBA’s: Jak se neztratit v moři značek
    Jak rozlišitelné prvky značky (barvy, tvary, zvuk, slogan) pomáhají budovat zapamatovatelnost a proč jsou klíčové i pro menší značky s omezeným rozpočtem.
  • Michaela Raková (52pages) — 52 tipů, jak udělat ze značky zaměstnavatele magnet na talenty
    Jak pomocí dat, insightů a chytré strategie budovat employer brand bez obřích rozpočtů. Praktické tipy a ukázky z praxe.
  • Martin Vymětal & Tomáš Cibor (Boomerang) — Obsah nezná velikost
    Co spojuje malé i velké značky v boji o pozornost a jak tvořit obsah, který funguje bez ohledu na velikost rozpočtu.
  • Martina Rypáková (Slovenské elektrárne) — Brand pod napätím
    Jak komunikovat značku, která nemá klasické zákazníky, ale obrovský veřejný zájem — případová studie největšího výrobce elektřiny na Slovensku a práce s tématem jaderné energie.
  • Tomáš Pohl (Justmighty) — Zabíjíme kreativitu. A s ní i značky.
    Proč bez odvahy a nápadů marketing degraduje na „drahý Excel“ a proč kreativita zůstává klíčovým zdrojem růstu značek.
  • Lukáš Burda (ũnbeaten) — Jak se staví moderní značka sportovní výživy
    Příběh budování brandu ũnbeaten: od velkých korporací k startupu, jak vytvořit odlišitelné prvky značky a co se cestou povedlo i ne.
  • Denisa Havrdová (papelote) — Malé značky, velké sny
    Budování české designové značky od osobního příběhu po profesionální strukturu a jak se mění brand s jejím růstem.
  • David Janoušek (Taste) & Vojtěch Prokeš (Behavio Labs) — České značky vs Data
    Výsledky experimentu o tom, co skutečně funguje v bannerové reklamě – data, která bourají mýty o brandingu versus výkon.
  • Martin Feix (Girls Without Clothes) — Jak (ne)zničit lovebrand
    Autentický příběh lovebrandu GWC: intuice, chaotický růst, krize identity a obnova značky v měnícím se světě sociálních médií.

Podrobné informace o programu najdete na webu akce zde. Registrační formulář zde.