Brand Restart se zaměří na téma značek a dat

Akce již proběhla 16. 02. 2023

Ztratily značky koule? Dá se bez kreativy nebo dat vůbec budovat značka? Na otázky odpoví konference Brand Restart.

Celodenní konferenci Brand Restart, která se zaměřuje na návody a ukázky ze světa brand marketingu, pořádá od roku 2019 digitální agentura Taste. Letošní ročník se zaměří na téma značek a dat. Bude se konat 16. února 2023 v kině Dlabačov v Praze. Konference je určena pro majitele firem, branďáky, online markeťáky, agenturní i freelance konzultanty. 

Program konference odstartuje Anna Mejsnarová (Head of Strategy, Taste) s úvahou o tom, zda jsme nezapomněli, jak budovat značky konzistentně, odlišitelně a hlavně tak, aby přitáhly zákazníkovu pozornost.

Řešíte strategii pro malou značku? Spojte ji s některou ze zákaznických potřeb, jinak plýtváte jejím potenciálem. Vojtěch Prokeš (Co-founder & Research Director, Behavio Labs) na konkrétních příkladech ukáže, jak identifikovat potřeby svých zákazníků.

Jaké kroky musí značka podniknout, aby se její redesign skutečně propsal do mysli lidí, pojmenují Boris Rajdl (Marketing director, Palírna U Zeleného stromu) a Jan Čapek (designér). Na příkladu Staré žitné myslivecké napoví, jak doplnit klasické panelové měření výzkumem, který je vhodný pro digitální kampaně.

Radovan Andrej Grežo (Creative Director & Tiny Boutique Agency Owner) je tvůrce kampaně s tančícími křečky pro slovenského výrobce ponožek Dedoles. Bude se věnovat tomu, zda jsou maskoti v reklamě skutečně nejlepší počin od dob vynálezu splachovacího záchodu, nebo je to ten nejhorší způsob budování značky.

Proč je dobré mít spoustu správných a přesných dat, přesto nezapomínat na kreativu, vysvětlí Míla Knepr (Partner, Contagious CZ/SK), který se za 30 let v marketingu podílel na stovkách kampaní.

Pavel Cahlík (Senior Brand Strategist, Jsem na značky!) odhalí posluchačům některé stránky světa lidské nevědomosti. Rozkryje zkratky k lidské mysli a tím pádem i peněžence. Naznačí, jaké zkratky značce pomohou, a kterým se vyhnout.

Anežka Řepík (Senior Design Thinking Specialist, Avast) vysvětlí, jak může design thinking inspirovat svět brandingu nejen v inovačním procesu k vytváření smysluplných produktů a služeb. Na ukázkách z praxe vysvětlí, jak mohou být principy aplikovány například při vytváření strategií, procesů a k posílení značky.

Jak Ovečkárna pracuje se starší cílovkou, jak učí důchodce nakupovat online a jak brandmanual ovlivňuje celou firmu shrnou ve své přednášce zástupci dvou pohledů: majitel Ovečkárny Martin Bernátek (Chief Business Development Officer, Founder, Co-owner, Ovečkárna) a zakladatel kreativní agentury, která navrhla proOvečkárnu kampaň, David Dvořáček (Co-founder, CEO, Marketing Manager, Creepy studio).

Tomáš Charouz (Stratég, YYY agency) nastíní globální trendy, které v roce 2023 zahýbou světem českých značek. Odhalí nejen trendy ve spotřebitelském chování, kreativě a kampaních, ale také v designu a identitách.

Greenwashing je celosvětový problém. Je tak rozšířený, že ochromuje každého. Co je greenwashing, jak souvisí s udržitelností a účelem, proč se ho společnosti dopouštějí, to předloží formou některých příkladů Graeme Murray (Brand Therapist, the little red sofa).

Na otázky, jaké základy brandingu jsou klíčové před zahájením komunikace, jaké jsou klíčové faktory růstu značky, jak si vybrat kódy své značky nebo která část brandingu zvyšuje možnost získání nových zákazníků, odpoví Tomáš Petrek (Managing Director, GoBigname).

Další informace najdete na stránkách www.brandrestart.cz.