BrandStorming o budování značek či rebrandingu

Akce proběhne 29. 04. 2021

Se svými zkušenostmi se podělí značky jako Coca-Cola, Ikea, Igráček, Buřinka od Stavební spořitelny České spořitelny nebo Red Bull.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Další ročník konference BrandStorming, která se zaměřuje na značky, se uskuteční online ve čtvrtek 29. dubna 2021.

Zaměří se na budování značky krok za krokem, startupy, společenskou udržitelnost a udržitelnost jako příležitost, rebranding, přístupy ke kreativitě a improvizaci, real-time marketing, značky na sociálních sítích, pomyslnou krizi v marketingu i právo pro marketéry

Se svými zkušenostmi se podělí značky jako Coca-Cola, Ikea, Igráček, Buřinka od Stavební spořitelny České spořitelny nebo Red Bull. Vystoupí také zástupci agentur specializujících se na brand building.

Témata konference

O dlouhodobém projektu společnosti IKEA „Za bezpečný domov“, který přesáhl hranice regionu a rezonoval až v Indii nebo Jižní Koreji, budou mluvit Petra Jankovičová z Triad Advertising a Marek Vomočil z Ikei.

Jak e-shop s teniskami přemýšlí nad svými kampaněmi, ukáže Martin PaukrtFootshop.

Zuzana KadlečkováCoca-Coly a Martin Starý ze Saatchi & Saatchi představí, jak rychlé a adekvátní reakce na aktuální dění ve společnosti pomohly značce plnit dlouhodobou strategii.

Co byste jako marketér měnící se nebo sturt-upové značky neměli v rámci strategie podcenit? To prozradí Štěpán Kleník z kreativní skupiny Brainz Studios.

Je marketing opravdu v krizi a co mu může pomoct vyjít ven s čistým štítem? To je téma přednášky Milana Formánka, šéfa agentury Zaraguza.

Přednáška Jana Jelínka je zaměřena na insighty a trendy spojené s udržitelností, které vytváří nové příležitosti pro značky ve smyslu inovovace a růstu.

Jak pomocí projektu s Igráčkem pomohla společnost EFKO zdravotníkům a firmám s problémovým odbytem ukáže Miroslav Kotík.

Vystoupí také advokátka Petra Dolejšové, která upozorní na nejdůležitější body a chyby práva v marketingu a předvede je na konkrétních příkladech.

Jak využít nové příležitosti a posunout svoji značku od běžných kampaní k dlouhodobé efektivitě? Příklady, studie, výsledky od  Michala Pastiera z Darwin& the Machine.

Jaký vliv měla na vnímání značky u veřejnosti kampaň „Prvok od Buřinky“, řeknou Hana Burečková z AMI Communications a Monika Kopřivová ze Stavební spořitelny České spořitelny.

Přihlásit se na konferenci BrandStorming můžete na stránkách konference.