Brandstorming ukáže, jak prosadit značku na trhu

Akce již proběhla 21. 04. 2022

Další ročník konference o značkách Brandstorming se zaměří na to, jak prosadit značku na konkurenčním trhu.

Zdroj: Internet Info

Zdroj: Internet Info

Zavedení značky na trh, její implementaci, úspěšné brandové kampaně, komunikaci společenských témat nebo krizovou komunikaci a legislativu probere osmý ročník konference Brandstorming. Akce se uskuteční 21. dubna v prostorách hotelu Jalta v Praze.

Témata konference:

  • Andrej Greža z agentury Somebody&Somebody představí, jak v 15 krocích na úspěšnou brandovou kampaň jako Dedoles.
  • Kde vedou hranice mezi společenskou odpovědností značek a brand aktivismem? Zamyslí se nad tím Pavel Cahlík. Z pohledu výzkumné agentury Behavio labs se na téma vnášení společenských hodnot do kampaní zaměří i Vojtěch Prokeš.
  • Jak uvést novou značku na vysoce konkurenční trh na případové studii německé Lord Hausgeräte (velké elektrospotřebiče) ukáže Robert Němec. Podělí se o praktické tipy od hledání mezery na trhu, přípravu strategie, komunikační ideu až po mediální plánování.
  • Právnička Karolína Kropíková z advokátní kanceláře eLegal na příkladech ukáže, jak chránit IP jako know-how, designy, brand. 
  • Kateřina Kopecká z agentury Comdata Czech představí případové studie krizové komunikace na sociálních sítích, vypořádání se s hatery, ukáže, jak reagovat na změny zákona, i to, jak spolu veškeré komunikační kanály souvisí, jaké překážky mohou nastat a jak je překonat.
  • Cesta k vytvoření značky je cestou hledání rovnováhy mezi designem a marketingem, mezi uměním a řemeslem, magií a logikou. Krásné logo nemusí být základem úspěšné značky a naopak. Podstatou je autentické sdělení. Jiří Toman na příkladech projektů studia Toman Design i jiných ukáže, kde jsou body střetu a souladu obou poloh.
  • Jak na úspěšnou implementaci značky v praxi? Napoví Karel Drašnar z BrandCloudu na několika příkladech svých klientů.
  • Jak postavit brandovou strategii celé skupiny i jednotlivých značek? Jak sjednotit komunikaci a najít lidské i produktové propojení, když společnost roste skrze akvizice? To je téma pro Karla Pařízka, CMO komunikační a IT skupiny BiQ Group, která zastřešuje značky Bootiq, EEA, Bluesoft, Novasoft a další.

Celý program konference Brandstorming najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.