Communication Summit propojí zisk i smysl

Akce již proběhla 30. 05. 2018

První ročník Communication Summit ukáže, jak komunikací dosáhnout vyšších finančních i společenských efektů.

Zdroj: Blue Events

Zdroj: Blue Events

Letos 30. května proběhne ve Slovanském domě první ročník Communication Summit, který je společným projektem společnosti Blue Events a mezinárodní konference PIAF. Zabývat se bude tématem, jak komunikací dosáhnout vyšších finančních i společenských efektů. Představí případové studie a nástroje, které dávají komunikaci smysl a společenskou prestiž (purpose) a současně garantují i jasné výsledky pro byznys (profit).

O integrované komunikaci v propojeném světě promluví Tomáš Varga ze skupiny Publicis One. Zdravému strachu z reklamy se bude věnovat Björn Ståhl z agentury Ingo. Projekty společnosti Google představí její tisková mluvčí Alžběta Houzarová. Obranou proti mediální a informační manipulaci se bude zabývat Tomáš Vyhnálek z Člověka v tísni. O značce, dobru a byznysu promluví Martin Woska z Triadu a Markéta Plichtová z O2. O kvantifikaci efektů komunikace bude diskutovat Renata Rosendorfská z Wavemaker, Miroslav Tesař z Alza.cz a Lukáš Vynikal z IdeaSense. Na téma reklamy v post-digitální fázi se v panelové diskusi setká Jakub Hodboď (Ogilvy), Michal Kroupa (IKEA), Zoltán Károly Palotai (trnd), Martin Pešta (Geometry Prague) a Jan Podzimek (Pria). Další diskuse se budou týkat role PR ve světě vyžadujícím výsledky nebo komunikace veřejného prostoru.

Kompletní program i další informace ke konferenci naleznete zde.

Na konferenci představila AKA s agenturou Nielsen Admosphere výzkum o marketingových investicích. Burger King zase ukázal, na čem staví svou marketingovou strategii. A v závěru dne byly vyhlášeny vítězové festivalu PIAF.