Contagious pořádá první odbornou akci

Akce již proběhla 07. 02. 2019

Ve čtvrtek 7. února proběhne Contagious Starter, zahraniční i tuzemští řečníci na akci ukáží, jak dělat úspěšný marketing.

Zdroj: Contagious

Zdroj: Contagious

Platforma Contagious pořádá svou první odbornou akci. Na odpolední konferenci s názvem Contagious Starter vystoupí 7. února v pražském Vnitroblocku osm mezinárodních a českých profesionálů, kteří představí svůj pohled na to, jak dělat úspěšný marketing a komerční kreativitu. Setkání je určeno marketérům, plannerům, kreativcům i marketingovým stratégům. „Přivezeme to nejlepší, co v současné chvíli umíme,“ říká šéf Contagious CZ/SK Josef Havelka.

První blok představí přístupy, strategie i jednotlivé nápady, které právě teď značkám přinášejí úspěch. Paul Kemp-Robertson, zakladatel Contagious a autor knihy The Contagious Commandments, promluví o svém oblíbeném tématu: proč musí být značky odvážné, jak taková odvaha vypadá a co značkám přináší. V České republice dobře známý Will Rust se tématu odvahy a kreativity dotkne z jiné strany – bude mluvit o tom, jak cenné jsou špatné, hloupé a pitomé nápady. A první blok zakončí společná prezentace Davida Pivka a Jevgenije Primačenka, ve které ukáží, jak pracuje značka Nike na ruském trhu.

Druhý blok bude věnován pohledu na přicházející rok. Na to, čemu se letos v marketingové komunikace nelze vyhnout a čemu bude třeba věnovat pozornost. Katrina Stirton-Dodd, Head of Trends londýnské kanceláře Contagious, bude hovořit o trendech, které právě teď od základu proměňují retail. Wim Vermeulen, autor knihy Marketing For the Mad (Wo)Men of Tomorrow, představí svůj pohled na to, jakou roli v současném marketingu hraje kreativita, co skutečně funguje a co je jen pověra. David Navrátil, hlavní ekonom České spořitelny promluví o krizi, depresivní robotech a snech, a Tomáš Pflanzer z výzkumné agentury Kantar se podívá na hlavní trendy, které budou v České republice definovat letošní rok.

Více informací o akci naleznete zde.