Content First: Jak na obsah, který ani mladí nepřeskočí

Akce již proběhla 25. 05. 2023

Řečníci jubilejního desátého ročníku konference Content First se zaměří na case studies a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty či nové technologie.

Zdroj: Internet Info

Zdroj: Internet Info

Řečníci jubilejního desátého ročníku konference Content First se zaměří na case studies a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty či nové technologie. Uskuteční se 25. května v Hotelu Jalta Praha, konferencí provede Eliška Vyhnánková. 

Na programu je rovněž Workshop s Reném Nekudou o copywritingu, tentokrát na téma „Příběhová kreativita“. 

Otázky, na které chce konference najít odpovědi:

  • Jak na text, který zákazníci nepřeskočí?
  • Jak tvořit poutavý titulek, k němuž ani nepotřebujete obrázek?
  • Jaký obsah a kanály vítězí u generace Z?
  • Jak vytvořit příběhový vzorec a kreativně ho ohnout ve svůj prospěch?
  • Jak i z technického produktu udělat miláčka sociálních sítí?
  • Jak na úspěšnou obsahovou strategii postavenou na datech?
  • Jak si díky obsahu udržet zákazníka (User Journey)?
  • Jak jednoduše maximalizovat efektivitu reklamního obsahu díky personalizaci?
  • Na co si dát pozor při tvorbě textů optikou legislativy?
  • Jak spojit řeč kreativců a manažerů?
  • Jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní?
  • Jaké příležitosti a hrozby přináší umělá inteligence do oboru copywritingu?
  • Jak vytvářet obsah, který média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují?

Program Konference Content First je k dispozici na stránkách akce, kde se lze i registrovat. S řečníky z řad agentur jako Elite BTW, Kontra, LCG New MediaPretty Much Nomads, Publicis Groupe, The Milkshake Agency, This is Locco, VMLY&R a Webout, kteří ukáží své know-how na případových studiích obsahových kampaní, je možné potkat se 25. května Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí.