Content First: Obsahová strategie jako od Porsche

Akce proběhne 26. 05. 2022

Fungující obsah pro sociální sítě, podcasty, videa či spolupráce s influencery jsou témata pro konferenci Content First.

Z konference Content First, ročník 2019, zdroj: Internet Info

Z konference Content First, ročník 2019, zdroj: Internet Info

Fungující obsah pro sociální sítě, podcasty i videa, copy triky, obsahová strategie nebo výsledky dobré spolupráce s influencery a ambasadory, to jsou témata dalšího ročníku konference Content First.

Může na rychlých sítích fungovat dlouhý formát, konkrétně LinkedIn články? Umíte vytvořit obsahovou strategii jako od Porsche? Je využití influencer marketingu opravdu drahé nebo se vyplatí? Jak vytvořit obsah, který se chytne na TikToku? Co je důležité při tvorbě kvalitních a dobře fungujících firemních podcastů? Jak na videa, abyste nemuseli neustále vytvářet tuny nového obsahu? A na co nezapomenout při tvorbě obsahu z pohledu autorského práva? To ukáže letošní konference Content First, která se uskuteční 26. května v Praze

Influencer marketing a spolupráce s ambasadory

  • Hledá se Hannah. Česká outdoorová značka se do své komunikace rozhodla zapojit ambasadorku, která žije a ukazuje hodnoty značky. Tomu předcházelo velké výběrové řízení. Jak najít pravou „Hannah“ prozradí marketingový ředitel Tomáš Šebesta a práci přiblíží i sama ambasadorka Nikola Bergmanová.
  • Influencer marketing a virální obsah. Jak propojit influencer marketing se světem inovací a technologií a za minimální náklady vytvořit poutavý obsah? Téma pro Sáru ŠimečkovouPure stuff.

Jak na skvělý obsah pro sociální sítě

  • Content (jako) od Porsche – obsahovou strategii kultovní značky na Facebooku a Instagramu představí Ondřej TylečekFairy Tailors.
  • Na jaký obsah vsadit na TikToku? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Téma pro Víta JanduTikTokuj.cz.
  • LinkedIn články na firemním profilu. Může na rychlých sociálních sítích zaujmout dlouhý příběh? Na případové studii pro CzechTrade to názorně ukáže Martin BuřičFragile media.

Jak vytvářet ty nejlepší texty

  • Jak využít vlastní kreativitu ke tvorbě těch nejlepších textů. O tom promluví jeden z nejpovolanějších – lektor tvůrčího psaní, spisovatel a blogger René Nekuda.
  • Jak by měla vypadat textová podoba recenze? Co nepokazit z hlediska SEO a jak si pohlídat obsahové UX? To vše se dozvíte v přednášce Milana PichlíkaeHub.cz.

Jak na tvorbu podcastů a videí

  • Video akademie pro podnikatele: Chcete vlastnit obsahové „perpetuum mobile“ a umět je vytvořit pro vlastní značku? Poradí vám Kateřina KalivodováObsahové agentury.
  • Jak vytvořit podcast. Od prvotní myšlenky až k samotné publikaci vás provede Tomáš Šusta z EP Events and Production, který je sám autorem podcastu Mediálka.

Vystoupí i právnička Petra Dolejšová s tím, co si pohlídat při tvorbě obsahu a kdo za něj dává hlavu na špalek, a témata věnující se obsahové strategii či nativní reklamě.

Kompletní program konference Content First si můžete prohlédnout na internetových stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.