Creative Restart se zaměří na téma vášní a vizí

Akce proběhne 20. 06. 2024

Druhý ročník konference o kreativitě Creative Restart se zaměří na téma vášní a vizí z pohledu kreativců.

Ilustrační foto, zdroj: Taste

Ilustrační foto, zdroj: Taste

Digitální agentura Taste pořádá druhý ročník Creative Restartu, který se bude konat 20. června 2024 v Kině Lucerna. Za přípravou celého line-upu stojí opět Roman Číhalík, přičemž jako leitmotiv letošní konference zvolil téma „Passion & Vision“.

Úvodní keynote si vezme na starost Dora Pružincová, která aktuálně patří mezi nejuznávanější kreativní lídry na českém trhu. S účastníky Creative Restartu bude sdílet krátké zamyšlení nad tím, zda a jak má (nebo naopak nemá) reklama reagovat na situace a nálady ve společnosti a jakou hraje roli ve formování veřejného mínění.

Vystoupí například designérka Anna Marešová, skladatel Karel Havlíček, fotografické duo Shotby.us ztělesněné Karolínou Matuškovou a Lenkou Glisníkovou nebo Mike Martin, kreativní ředitel Ogilvy.

Roman Číhalík, kreativní stratég v agentuře Taste, se chce letos ponořit do tématu vášně a vize z pohledu kreativců: „Zajímá mě, jak spolu tyto dvě složky při naší tvůrčí práci souvisí. Doplňují se? Mohou bez sebe existovat? Na Creative Restartu se podíváme na naše vášně i vize z různých úhlů pohledu. Uvidíme, jak spolu fungují v různých disciplínách umění i reklamy, a případně jak díky nim můžeme dosahovat lepších výsledků.“

Petra Dolejšová, advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce a marketingu, se dotkne tématu tenké linie mezi pouhou inspirací a prostou krádeží.

Dále vystoupí i Barbora Balgová, Veronika Rút Fullerová, Lumír Kajnar nebo kreativní a strategický ředitel agentury Triad Martin Woska.

Další informace k programu a vstupenky jsou k dostání na webu akce.