Email Restart o emailingu v marketingu v roce 2023

Akce již proběhla 25. 01. 2023

Konference Email Restart se zaměří na roli e-mailingu ve světě marketingu v roce 2023 a zmapuje disciplíny jako doručitelnost, analytika nebo legislativa.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ve středu 25. ledna se uskuteční konference zaměřená na e-mail marketing. E-mail Restart nabídne vedle několika přednášek i pět případových studií a dvě panelové diskuze. Odhalí také nejnovější trendy a předpovědi pro rok 2023.

Pořadatelem je společnost Taste, akci pořádá ve spolupráci s Lukášem Balkem a společností Ecomail. Uskuteční se v pražském kině Dlabačov.

V rámci celodenního programu nabídne event provozovatelům webů, majitelům e-shopů, marketingovým manažerům, analytikům a konzultantům celkem 12 výstupů. Mezi přednášejícími se objeví například Jaroslav Kaucký, CMO společnosti Zoot, David Finger, který v Seznamu šéfuje divizi Emailu a službě Mapy.cz, nebo Michal Pastier, jenž stojí za vznikem agentur, jako jsou Zaraguza, GoBigname a Darwin & the Machines.

„Program jsme vymysleli tak, aby na sebe plynule navazoval a rozvíjel se. Začneme vymezením role e-mailingu ve světě marketingu pro rok 2023, podíváme se na nezbytné disciplíny, jako je doručitelnost, analytika nebo legislativa, a vysvětlíme i sílu brandingu a copywritingu. K tomu všemu přidáme checklist, na co se v roce 2023 zaměřit a jak nakopnout svůj e-mail marketing. To vše bude podpořeno konkrétními výsledky a čísly,” uvedl Lukáš Balek, Head of Innovation ze společnosti Ecomail, který je zároveň odborným garantem celé události.

Bezmála polovina dne tak bude zasvěcena případovým studiím od malých i velkých firem, například od e-shopu Ochutnej Ořech nebo o poznání většího internetového prodejce kontaktních čoček Alensa. Chybět nebudou ani dvě panelové diskuze na téma doručitelnosti a zahraniční expanze a role e-mailingu v ní.

Více informací najdete zde.