IAC 2020 se zaměří na trendy, AI nebo programatik

Akce proběhne 13. 02. 2020

Tradiční internetová konference IAC se tentokrát uskuteční už v zimě, konkrétně 13. února 2020.

Zdroj: IAC

Zdroj: IAC

Třináctý ročník Internet Advertising Conference (IAC) pořádané Sdružením pro internetový rozvoj (SPIR) proběhne 13. února 2020 v novém multifunkčním a kulturním centru O2 Universum ve Vysočanech. Tradiční setkání mediálních profesionálů se bude věnovat třem hlavním tematickým okruhům: umělé inteligenci (AI) a aktuálním trendům, programatiku a chytré reklamě a datům uživatelů v síti.

Nejen účastníkům na juniorských pozicích jsou pak určeny dva workshopy, jejichž tématem bude online mediální plánování a programatické obchodování. Konkrétní program se připravuje a pořadatelé o něm průběžně informují na stránkách konference.

Internet Advertising Conference (IAC) je akcí Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). V roce 2020 proběhne 13. ročník, v připravovaném programu se počítá s téměř 30 přednášejícími ze zahraničí i ČR a zhruba 500 účastníky.