In-Comms Forum: Jak interní komunikace posílí marketing
Jak zlepšit firemní kulturu a motivaci týmu díky efektivní interní komunikaci, zodpoví letošní onlinová konference In-Comms Forum 2025.

Ilustrační foto, zdroj: Pixabay
Interní komunikace je nejen nástrojem pro posílení značky, ale také klíčovým faktorem při zavádění změn, v krizových situacích nebo během digitální transformace. To vše jsou témata onlinové konference In-Comms Forum 2025. Nabídne inspiraci, jak efektivněji oslovovat různé zaměstnanecké skupiny, podporovat leadership ve firmách a vytvářet pevnější týmy.
Přehled přednášek
- Co generace Z očekává od komunikace firem na sociálních sítích a jak se tomu přizpůsobit?
Generace Z klade důraz na autenticitu, ekologii a hledání vyššího smyslu. Jak mohou firmy tyto hodnoty správně komunikovat na sociálních sítích a efektivně oslovit mladé talenty? Petra Vrbová z Digital HR Marketing nabídne konkrétní tipy, jak přizpůsobit tone of voice a obsah firemních kanálů tak, aby rezonovaly s mladou generací.
- Emocím se v práci nevyhnete. Jak s nimi pracovat, aby vám nepodrazily nohy?
Emoce jsou neoddělitelnou součástí pracovního prostředí. Jak s nimi efektivně pracovat, aby posilovaly týmovou dynamiku a nevedly ke konfliktům? Blanka Mrázková (Moderní leader) přinese praktické rady pro lídry i zaměstnance.
- Interní komunikace jako překvapivý lék na spoustu firemních nemocí
Interní komunikace dokáže zásadně ovlivnit fungování firmy. Jak vytvořit efektivní systém, který zahrnuje sběr zpětné vazby, analýzu komunikace a eliminaci nejčastějších chyb? Řekne Ondřej Švrček z Munipolis.
- Efektivita, efektivita a ještě jednou efektivita
O tom, jak funguje interní komunikace v Air Bank, firmě orientované na výkon, bude mluvit Magdaléna Chvalinová.
- TRATON vyzývá své zaměstnance: „Be part of something bigger"
Jak budovat firemní soudržnost napříč různými značkami a kontinenty? Tomáš Novotný na případové studii ukáže, jak může interní komunikace pomoci při transformaci velké organizace.
- Spojení začíná uvnitř: Efektivní interní komunikace při akvizici
Akvizice přináší nejistotu i nové příležitosti. Jak zajistit hladký průběh změn díky promyšlené interní komunikaci? Tipy a reálné zkušenosti z firemního prostředí se dozvíte od Dany Jahn Odvody z Tedom.
- Komunikace v těžkých časech – i hromadné propouštění lze zvládnout s grácií
Jak komunikovat složité změny jako je například hromadné propouštění zaměstnanců citlivě? Irena Zatloukalová poskytne konkrétní návody, jak se připravit na krizovou komunikaci a minimalizovat negativní dopady.
Proč byste se měli zúčastnit?
- Dostanete praktické tipy, jak zlepšit interní komunikaci a podpořit employer branding
- Dozvíte se, jak efektivně oslovit generaci Z
- Získáte inspiraci, jak na sociálních sítích komunikovat firemní hodnoty
- Naučíte se, jak řídit komunikaci v době změn, krizí i při digitální transformaci
- Důležité case study – inspirujte se reálnými příběhy a zkušenostmi z různých firem
Konference In-Comms Forum 2025
- Kdy: 27. května od 9:00
- Kde: Kdekoliv, kde máte internetové připojení
- Něco navíc: Kompletní videozáznam je v ceně vstupenky
Další informace najdete na stránkách konference In-Comms Forum 2025.