Jak na pokročilé funkce Instagramu a LinkedInu pro marketing

Akce již proběhla 25. 01. 2022

Konference Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn se zaměří na placenou reklamu, její formáty, stanovení rozpočtu i na práci se statistikami.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Konference Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn z cyklu Marketing Meeting se zaměří na placenou reklamu, její efektivní formáty, stanovení rozpočtu i na práci se statistikami na těchto sociálních sítích. Zaměří se také na nastavení správné obsahové strategie, zviditelnění značky a akvizici nových zákazníků. Vytěží možnosti B2B cílení na LinkedInu a i využití Instagramu k HR. Akce proběhne 25. ledna 2022 online.

Témata konference

  • Trendy na LinkedInu pro rok 2022: Od Jiřího Jambora z Future Sales uslyšíte chystané novinky LinkedInu pro rok 2022 a trendy hýbající světem online marketingu, které hned můžete využít ve své B2B strategii: Account-based myodel, social selling či digitální networking.
  • Reklama na LinkedInu: S jednotlivými pilíři firemní komunikace, s reklamou na LinkedInu a s možnostmi i limity této sociální sítě vás seznámí Filip Kec a Peter Bodnár ze společnosti Httpool, která je partnerem LinkedInu a dalších platforem (Twitter, TikTok, Snapchat a Spotify) pro prodej reklamy.
  • Ambasadoring na LinkedIn jako úspěšná B2B obchodní strategie: Jana Bártíková (Linked Akademie) vám ukáže případové studie firem, které díky ambasadoringu na LinkedIn budují svou značku a generují zde obchodní leady, poptávky a zákazníky bez investic do reklamy.
  • Instagram reklama: Láska, peníze a trápení: Jak efektivně nastavit a především jak vyhodnotit reklamu na Instagramu? Jak má dnešní úspěšná reklama na Instagramu vypadat od postu přes stories až po reels předvede odborník na sociální média Jan Ryšánek z WMC Grey.
  • Instagram: Nejen výkladní skříň vaší značky: Instagram svými novými formáty přiměl uživatele k vyšší míře zapojení, čímž obsah a tím i celou síť zatraktivnil. Ředitel marketingu Trezor.io Jan Kočenda předvede, jak si nastavit komunikační cíle tak, aby byl potenciál Instagramu bezezbytku naplněn, i to, jak vyhodnocovat jeho úspěšnost při budování značky či v konverzní cestě.
  • HR marketing na Instagramu jinak a lépe: Že je HR marketing doménou LinkedInu? Arina Kuranova a Nikola Viternová z agentury Publicis Groupe vás přesvědčí, že HR patří i na Instagram, stačí jen vědět, jak na to.

Přihlásit se na lednový Marketing Meeting: Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn a inspirovat se, jak vytěžit maximum z těchto sociálních sítích, můžete na stránkách Tuesday.cz.